خبرگزاری کار ایران

بهترین کتاب شیمی کنکور چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۲۴

به دنبال خرید بهترین کتاب شیمی کنکور هستید ولی انتخاب برای شما سخت شده؟ نمی دانید از بین انتشارات مختلف کدام را انتخاب کنید و بخرید؟ کتاب خود را انتخاب کرده‌اید ولی فروشگاه معتبر با ارسال رایگان و تخفیف‌های ویژه روی کتاب‌ها پیدا نمی‌کنید؟ در این مطلب به کلیه سؤالات شما پاسخ داده شده پس همین حالا کلیک کنید.

به دنبال خرید بهترین کتاب شیمی کنکور هستید ولی انتخاب برای شما سخت شده؟ نمی دانید از بین انتشارات مختلف کدام را انتخاب کنید و بخرید؟ کتاب خود را انتخاب کرده اید ولی فروشگاه معتبر با ارسال رایگان و تخفیف های ویژه روی کتاب ها پیدا نمی کنید؟ در این مطلب به کلیه سؤالات شما پاسخ داده شده پس همین حالا کلیک کنید.

چطور بهترین کتاب شیمی کنکور را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین کتاب شیمی کنکور از بین تعداد بسیار زیاد کتاب های کمک درسی تألیفی که در بازار موجود است کار بسیار سختی است. همه ما می دانیم که درس شیمی یکی از منابع پایه ثابت، بسیار مهم و تأثیرگذار در رتبه کنکور داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی است.

از نظر هر دانش آموزی بهترین بانک کتاب کمک آموزشی کنکور برای درس شیمی ویژگی های خاص خود را دارد که شاید چندان کمک خوبی به تشخیص و انتخاب ما نکند اما وقتی از رتبه های برتر کنکور سؤال می کنیم اوضاع فرق می کند. از نظر رتبه های برتر کنکور سال های پیشین اگر به دنبال خرید بهترین کتاب شیمی کنکور هستید ویژگی های زیر را حتما چک کنید:

  1. تعداد صفحات آن خیلی زیاد نباشد تا شما را خسته کند
  2. مطالب را با لحنی جذاب و در برخی مواقع همراه با طبع شوخی و خنده توضیح داده باشد
  3. کلیه تست های کنکور و آزمون های آزمایشی معتبر در آن گنجانده شده باشد
  4. درسنامه های هر بخش یا فصل کامل و جامع باشد به نحوی که همه نکات ترکیبی و مهم برای کنکور در آن اشاره شده باشند
  5. هر تست علاوه بر داشتن کلید پاسخنامه، پاسخ تشریحی کامل و جامعی نیز داشته باشد
  6. تست ها سطح بندی شده باشند

شاید بعضی دانش آموزان بگویند که ما فرصت یا حوصله چک کردن همه این موارد را برای این حجم زیادی از کتاب های کمک درسی شیمی که در بازار به فروش می رسند را نداریم. پس با ما همراه باشید تا به شما بگوییم بهترین کتاب شیمی کنکور مربوط به کدام انتشارات است.

بهترین کتاب شیمی کنکور چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین کتاب شیمی کنکور از کدام انتشارات است؟

بهترین کتاب شیمی کنکور برای تمامی مقاطع، مخصوصا شیمی پایه دهم، کتاب کمک درسی شیمی انتشارات مبتکران است. این انتشارات کتاب های کمک درسی شیمی خود را برای پایه دهم و سایر پایه ها در چند نوع کتاب به چاپ می رساند؛ کتاب های تکمیلی، فیلی، واجب شیمی، شیمی نامه و شیمی دهم یاقوت.

هر یک از این کتاب ویژگی های خاص خود را دارند که داوطلبان را نسبت به موضوعات کتاب درسی در پایه دهم کاملا مسلط ساخته و آماده شرکت در آزمون و کسب نمره های عالی خواهد کرد.

کتاب شیمی دهم مبتکران دو جلدی نوشته بهمن بازرگان کلیه مباحث سال دهم پوشش داده شده به نحوی که دانش آموز موقع مطالعه درسنامه با یک معلم واقعی و حرفه ای سروکار خواهد داشت. درسنامه هر بخش شامل نکات، سؤالات و پاسخ تشریحی است و شیوه تدریس به شکل مناظره معلم با 3 دانش آموز در سطح ضعیف، متوسط و قوی خواهد بود و بر همین اساس نیز سؤالات و تست ها براساس درجه سختی دسته بندی می شوند.

مطالب کتاب شیمی دهم واجب از انتشارات مبتکران به چندین بخش تقسیم می شوند. درس و نکته که کلیه نکات و موارد مهم اشاره شده اند. تست های بسیار مهم (VIT) که حل آنها برای دانش آموز بسیار مهم است. بخش حذفیات که در آن با توجه به تغییرات کتاب شیمی دهم در سال تحصیلی جدید، کلیه تست ها و موارد حذفی با علامت 10 ممنوع مشخص شده اند. تست های دسا که بعد از VIT در درجه دوم از لحاظ اهمیت قرار گرفته اند. مناظره و پرسش های رایج دانش آموزان به همراه پاسخ و دسته بندی تست ها براساس درجه سختی به همراه پاسخ تشریحی بخش دیگر این کتاب را تشکیل می دهد.

مطالب کتاب فیل شیمی دهم مبتکران در سه بخش آشنایی و درسنامه با رویکرد نکته وار و تستی، چکیده و خلاصه درس و سپس حل تمرین و مینی آزمون با 15 سؤال و پاسخنامه تشریحی کامل تألیف و گردآوری شده و تمامی دانش آموزان با هر میزان سطح دانش می توانند استفاده کنند.

شیمی نامه دهم مبتکران که معلمان و دانش آموزان می توانند از انواع سؤالات سر دوراهی، پرکردنی، محاسباتی، آزمون های میان ترم و پایان ترم، درست یا نادرست و غیره استفاده کنند. ضمن اینکه 30 جلسه آموزش دروس به همراه کارتون مرتبط در نظر گرفته شده است.

شیمی دهم یاقوت مبتکران از مجموعه رشادت نیز از سری کتاب هایی است که می توان در رده بهترین کتاب شیمی کنکور پایه دهم قرار گیرد. هر درس با درسنامه، ذکر مثال و تمرین، سؤال چهار گزینه ای تألیفی و کنکور سراسری دانشگاه و المپیاد همراه شده تا دانش آموزان کاملا برای پاسخگویی به سؤالات شیمی دهم در کنکور آماده باشند.

بهترین کتاب شیمی کنکور چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

شیمی دهم مبتکران را از کجا بخریم؟

فروشگاه های آنلاین و اینترنتی زیادی برای خرید کتاب های شیمی دهم مبتکران وجود دارند که پیشنهاد ما به شما، بانک کتاب کنکور است. این وب سایت همیشه کتاب های کمک درسی خود را با تخفیف های ویژه و ارسال رایگان به فروش می رساند. حتی اگر امکان خرید اینترنتی هم نداشته باشید می توانید با شماره تلفن ثابت شرکت یا شماره موبایل واتس اپ درج شده تماس بگیرید و کتاب را خریداری کنید.

علاوه بر این خدمات می توانید نقد و بررسی کتاب ها را توسط رتبه های برتر کنکور مشاهده کنید. کتاب کلیه انتشارات از جمله انتشارات مبتکران بر روی سایت موجود است و هر کتاب جدیدی که چاپ می شود به سرعت بر روی سایت قرار می گیرند.

در خرید بهترین کتاب شیمی کنکور مقطع دهم شک دارید؟ نگران نباشید چون می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید و سؤالات خود را از مشاوران کتاب کنکور بپرسید.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز