خبرگزاری کار ایران

تولد KMC T۸ در کرمان موتور؛

صفر تا 100 تولید یک پیکاپ تازه وارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۶۷

به تازگی کرمان موتور یک ویدئوی کوتاه از صفر تا 100 تولید KMC T8 را منتشر کرده است. خودرویی که نوید بخش ظهور نسل جدیدی از پیکاپ‌های سایز بزرگ در جاده های کشور است.

پیکاپ‌ها و خودروهای چهارچرخ محرک،‌ نخستین بار در جنگ‌های جهانی اول و دوم به دنیا معرفی شدند. این خودروها پس‌ از نمایش کارآمدی خود در میدان‌های نبرد، به سرعت در میان شهروندان عادی نیز به محبوبیت رسیدند. توانایی تردد در مسیرهای ناهموار و کوهستانی، سواری راحت، مطمئن و ایمن، مردم را به سوی استفاده از این خودروها ترغیب کرد.

این استقبال، شرکت های خودروسازی را بر آن داشت تا به سرعت، خط تولید این خودروها را در کارخانه‌های خود برپا کنند. واقعیت این است که پیکاپ‌های محبوب، دنیای اتومبیل را رنگ تازه‌ای بخشید و جذاب‌تر کرد.

در ایران نیز در سال‌های اخیر پیکاپ‌های سایز بزرگ محبوبیت فراوانی کسب کرده‌اند.

این محبوبیت موجب شد تا شرکت های خودروسازی داخلی برای کسب سهم از این سگمنت به سمت معرفی محصولات متنوع در این زمینه حرکت کنند.

به تازگی کرمان موتور یک ویدئوی کوتاه از صفر تا 100 تولید این خودرو را منتشر کرده است. این ویدئو شاهدی بر تلاش کرمان موتور برای معرفی یک پیکاپ در این سگمنت است که در حال طی کردن مراحل نهایی عرضه آن به بازار خودرو است که ورود این خودرو به بازار در آینده‌ای نزدیک را نوید می دهد.

ویدئویی از خط تولید و مراحل تست نهایی پیکاپ KMC T8 را در ادامه تماشا کنید؛

 

 

 

حجم ویدیو: ۸۸.۷۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۰۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز