خبرگزاری کار ایران

با بهترین شرایط و با اطمینان خودرو اقساطی خرید کنید.

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۰۴۰

افزایش قیمت خودرو در سال‌های اخیر باعث شد که خرید نقدی ماشین برای عموم افراد جامعه ممکن نباشد و بیشتر افراد به خرید اقساطی خودرو تمایل پیدا کنند.

 از طرفی دیگر افراد سودجویی هم وجود دارند که از این شرایط سوء استفاده کرده و سعی می‌کنند که با وعده‌های دروغین به کلاهبرداری بپردازند. به همین دلیل لازم است که در زمان خرید اقساطی خودرو حتما از یک شرکت معتبر خریداری کنید. در ادامه شما را با بهترین مرجع فروش اقساطی خودرو آشنا خواهیم کرد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

اجاره به شرط تملیک خودرو به چه معنا است؟

خرید قسطی خودرو به این صورت است که افراد می‌توانند بخشی از قیمت خودرو را به صورت پیش پرداخت، بپردازند و بقیه پول را به صورت اقساطی پرداخت کنند. در این صورت تا زمانی که تمامی قسط‌های خودرو پرداخت نشده است، خودرو به میزان بدهی در اجاره خریدار است و به محض پرداخت تمام هزینه‌ها، خودرو تماماٌ به تملیک خریدار در می‌آید. این قرارداد تا اتمام اقساط تحت شرایط قراردادهای مستاجر و موجر قرار دارد. به این معنی که اگر بین فروشنده و خریدار اختلافی پیش بیاید، حل اختلاف بر اساس قوانین اجاره‌ خواهد بود.

تحویل آنی یک شرط مهم در خرید اقساطی ماشین

 ما به این دلیل خودرو را به صورت اقساطی خریداری می‌کنیم که قبل از پرداخت هزینه‌ها صاحب ماشین شویم. بنابراین اگر قرار باشد برای تحویل ماشین مدتی را صبر کنیم، شاید بهتر باشد کمی بیشتر منتظر بمانیم و خودرو مورد نظر را به صورت نقدی خریداری کنیم؛ چرا که در پرداخت نقدی معمولا قیمت ماشین مقداری پایین‌تر خواهد بود. همچنین در خرید نقدی، ماشین به صورت کامل به تملک خریدار در می‌آید و خبری از اجاره به شرط تملیک نمی‌باشد. البته این مورد را هم در نظر داشته باشید که ممکن است در این بازه قیمت ماشین افزایش پیدا کند و شما نتوانید ماشین مورد علاقه خود را خریداری کنید. به همین جهت است که بسیاری از افراد خرید اقساطی خودرو را به خرید نقدی آن ترجیح می‌دهند.

مزایای خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو مزیت‌های بسیار زیادی دارد. در این شرایط معمولا تحویل ماشین به صورت آنی بوده و قبل از پرداخت هر گونه وجهی، ماشین خود را دریافت خواهید کرد. از طرفی دیگر امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت وجود دارد که با این کار میزان سودهای آتی از قیمت نهایی خودرو کم شده و قیمت نهایی خودرو کاهش می‌یابد. از طرفی دیگر در شرایط فروش اقساطی خودرو معمولا سند ماشین به نام مشتری خواهد بود، البته به صورت اجاره به شرط تملیک. همچنین نباید از بزرگ‌ترین مزیت این نوع خرید غافل شد وآن هم این است که قبل از داشتن توانایی خرید ماشین، می‌توانید ماشین مورد نظر خود را خریداری کنید.

چه خودروهایی را به می‌توان به صورت قسطی خریداری کرد؟

چه خریدار ماشین‌های تولید داخل باشید چه بخواهید یک ماشین خارجی خریداری کنید، در هر صورت خرید اقساطی خودرو برای شما امکان پذیر است. در ادامه شرایط خرید اقساطی ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور را بررسی خواهیم کرد که دو مورد اول ماشین‌های داخلی و مورد سومی ماشین‌های خارجی تولید و توزیع می‌کنند:

خرید اقساطی ایران خودرو

با بهترین شرایط و با اطمینان خودرو اقساطی خرید کنید.

ایران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تولید کننده خودرو، ماشین‌های زیادی را به بازار عرضه کرده است. تنوع زیاد محصولات این شرکت باعث شده است که خرید اقساطی ایران خودرو گزینه جذابی برای کاربران باشد. در کنار تنوع باید کیفیت بالا را هم به ویژگی‌های محصولات ایران خودرو اضافه کنیم. از طرفی دیگر محصولات این شرکت قیمت نسبتا بالایی داشته و خرید نقدی آن‌ها برای همه افراد ممکن نمی‌باشد. به همین دلیل خرید اقساطی ایران خودرو در بسیاری از موارد می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

خرید اقساطی سایپا

قیمت ماشین‌های گروه خودروسازی سایپا نسبت به سایر شرکت‌ها پایین‌تر است. اما با این وجود باز هم امکان خرید نقدی برای بسیاری از افراد وجود ندارد و ناچار هستند که از خدمات خرید اقساطی سایپا استفاده کنند. پراید پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین ماشین ایران است که تولید آن متوقف شده است اما با این وجود هنوز تقاضای بسیاری برای این خودرو وجود دارد، به صورتی که خرید اقساطی سایپا را تبدیل به یکی از پر طرفدارترین طرح‌های خرید اقساطی خودرو کرده است. قیمت کمتر محصولات سایپا باعث می‌شود که تعدا اقساط پرداختی از جانب شما کمتر شده و در نهایت سود کمتری را برای خرید ماشین پرداخت خواهید کرد.

خرید اقساطی کرمان موتور

خرید اقساطی خودرو در ایران محدود به ماشین‌های تولید شده توسط دو خودرو ساز داخلی نمی‌باشد. بلکه شرکت‌های زیادی وجود دارند که محصولات خارجی را در ایران مونتاژ کرده و آن‌ها را به فروش می‌رسانند. خرید اقساطی کرمان موتور هم یکی از شرایطی است که به کمک آن می‌توانید با هزینه پایین، یک ماشین خارجی خوب سوار شوید. محصولات شرکت کرمان خودرو از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار هستند و جزء محصولات گران که همه افراد توانایی خرید نقدی آن‌ها را ندارند. به همین دلیل خرید اقساطی کرمان موتور گزینه‌های جذابی را به مشتریان عرضه می‌کند تا با سرمایه گذاری درست بتوانند ماشین مورد علاقه خود را خریداری کنند.

نحوه پرداخت اقساط

هنگام خرید اقساطی خرید خودرو در نظر داشته باشید که برای پرداخت اقساط گزینه‌های زیادی وجود دارد. مدت زمان بازپرداخت اقساط در شرکت‌های مختلف متفاوت است. اما به صورت معمول، 36 ماه سقف مدت بازپرداخت اقساط در شرکت‌های مختلف می‌باشد. پرداخت معمولا به صورت یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه ممکن است. برای پرداخت معمولا نیاز است که به ازای هر قسط یک چک ارائه کنید. سعی کنید شرایط پرداخت مناسب خودتان را پیدا کرده و بر اساس توانایی‌های خود نحوه پرداخت را تعیین کنید.

آدرس صفحه اینستاگرام :  https://www.instagram.com/arsha_khodro/

آرشا خودرو، خرید اقساطی خودرو با مناسب ترین شرایط

با بهترین شرایط و با اطمینان خودرو اقساطی خرید کنید.

آرشا خودرو یکی از فعال‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی می‌باشد که با فروش فوق العاده خود، راحت‌ترین شرایط خرید را برای شما فراهم کرده است. در آرشا خودرو پس از تحویل ماشین، وجه مورد نظر خود را پرداخت خواهید کرد. همچنین می‌توانید از اقساط 6 تا 36 ماهه برای بازپرداخت هزینه‌های خود استفاده کنید. علاوه بر آن با حداقل پیش پرداخت می‌توانید خودروی مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری کنید. تنوع محصولات داخلی و خارجی باعث می‌شود دامنه انتخاب‌های شما بسیار گسترده باشد و با خیال راحت بتوانید هر مدل ماشینی که دوست دارید را به صورت اقساطی خریداری کنید.  

شماره تماس برای کسب اطلاعات بیشتر : 02148000998

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز