خبرگزاری کار ایران

دانستنی‌های مهم درباره پی ال سی زیمنس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۲۳۰

پی ال سی یک کنترل کننده برنامه پذیر می‌باشد که در کارهای صنعتی از آن استفاده می‌شود.این تجهیز سیگنال‌های مختلف دیجیتال یا آنالوگ را به عنوان ورودی می‌پذیرد و این سیگنال‌ها را به سیگنال‌های منطقی تبدیل می‌کند که CPU قادر به خواندن آن‌ها باشد.

پی ال سی‌ها در برند‌های مختلفی ساخته شده‌اند به طور مثال : پی ال سی زیمنس که یکی از بهترین نوع پی ال سی‌های موجود در بازار می‌باشد. پی ال سی مزیت‌های زیادی دارد که باعث شده است در صنعت کاربرد فراوانی داشته باشد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

برنامه پذیر است، عیب یابی آن به سرعت انجام می‌گیرد، میزان خرابی آن کم است، به راحتی می‌تواند برنامه‌های پیچیده را اجرا کند، می‌تواند با سیستم‌های دیگر به تبادل اطلاعات  بپردازد و ...

و از مزایای ویژه برند زیمنس می توان به موجودی بسیار قوی آن در نمایندگی زیمنس اشاره نمود که این امر باعث کاهش زمان توقف کار در صنایع بزرگ همچون نفت و گاز، پتروشیمی، سیمان ، کاشی و سرامیک و ...  می شود.

اگر برای کارهای صنعتی خود به یک پی ال سی نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما تهیه پی ال سی زیمنس از شرکت پارس اتوماسیون توانا می‌باشد که یک نمایندگی زیمنس به شمار می‌رود که محبوبیت فراوانی در بین مردم دارد. شما می‌توانید به راحتی تجهیزات صنعتی خود را از این نمایندگی معتبر تهیه کنید و از خرید محصولات باکیفیت و ماندگاری که در اختیار دارید، لذت ببرید.

بهتر است بدانید که پی ال سی در سری‌های مختلفی ساخته شده است که با توجه به نوع کار و نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

آشنایی با پی ال سی زیمنس:

شرکت زیمنس یکی از شرکت‌های مهم و پرکاربرد در تولید پی ال سی زیمنس می‌باشد که نظر طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این شرکت آلمانی علاوه بر پی ال سی، محصولات دیگری هم تولید می‌کند که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.

اگر بخواهید بیشتر با پی ال سی آشنا شوید بهتر است بدانید که به طور کلی هر پی ال سی دارای چند قسمت اصلی می‌باشد که به شرح زیر هستند:

  1. 1. منبع تغذیه:

منبع تغذیه  بسیار قدرتمند عمل می‌کند وظیفه‌ی این قسمت فراهم نمودن قدرت و نیروی این سیستم می‌باشد یعنی جریان DC را به وجود می‌آورد که واحد‌ها به خوبی بتوانند کار خود را انجام دهند.

منبع تغذیه پی ال سی زیمنس

  1. 2. رک ( ریل ):

بدنه که به آن شاسی هم گفته می‌شود برای نگهداری پردازنده، منبع تغذیه، ورودی‌ها و خروجی‌ها بکار می‌رود. توجه داشته باشید که سیستم‌های پی ال سی در اندازه‌های مختلفی ساخته شده‌اند. پی ال سی دارای رک های قوی و مقاوم می‌باشد که به خوبی از قطعات مورد نظر نگهداری می‌کند.

  1. 3. پردازشگر:

پردازشگر که به آن واحد پردازنده مرکزی یا CPU گفته می‌شود و به آن مغز پی ال سی هم می‌گویند. این قسمت با توجه به ورودی‌هایی که دارد، برنامه‌هایی که در پی ال سی ذخیره شده‌اند را به خوبی اجرا می‌کند و خروجی مربوطه را فعال می‌کند.

  1. 4. واحد‌های ورودی/خروجی:

واحد‌های ورودی وظیفه‌ی فرستادن سیگنال‌ها به کنترل کننده را بر عهده دارند و مانند یک حسگر برای پی ال سی می‌باشند.

واحدهای خروجی وظیفه‌ی ارسال کردن تغییرات به محیط بیرونی را بر عهده دارند و فعال کننده‌ی پی ال سی هستند. به طور مثال  خروجی‌ها در پی ال سی می‌توانند تنظیم موتورها، پمپ‌ها و ... را به راحتی تغییر دهند.

  1. 5. رابط برنامه نویسی:

برای نوشتن برنامه‌های مورد نیاز و انتقال دادن آن‌ها به حافظه‌ی پی ال سی به وسیله‌ی متخصصان مربوطه از رابط برنامه نویسی استفاده می‌شود.

  1. 6. حافظه:

از حافظه برای ذخیره کردن برنامه‌ها و سایر اطلاعات استفاده می‌شود. پی ال سی دارای یک حافظه‌ی قدرتمند می‌باشد که به خوبی اطلاعات را ذخیره می‌کند.

نمایندگی زیمنس پارس اتوماسیون توانا :

اگر بخواهیم یک نمایندگی زیمنس که اعتبار فراوانی دارد و دارای بهترین کارشناسان و افراد متخصص در این زمینه می‌باشد را به شما معرفی کنیم، بدون شک شرکت پارس اتوماسیون توانا را معرفی خواهیم کرد که یک شرکت فوق العاده معتبر و معروف می‌باشد.

توجه داشته باشید که با خرید پی ال سی از شرکت‌های معتبر می‌توانید به خوبی از قابلیت‌های آن استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید که این شرکت معتبر همان نمایندگی زیمنس می‌باشد که همگان با خیالی آسوده از آن خرید می‌کنند و از ماندگاری محصولات آن لذت می‌برند.

اگر پی ال سی یا سایر محصولات زیمنس شما دچار مشکل شد، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی زیمنس که دارای متخصص ترین افراد در زمینه‌ی تعمیر می‌باشد مشکل مربوطه را به راحتی حل کنید و آسوده خاطر باشید که در صورتی که نیاز به عوض کردن قطعه‌ای وجود داشته باشد این نمایندگی از قطعات اصلی برای این کار استفاده می‌کند. هدف نمایندگی زیمنس  پارس اتوماسیون توانا (/https://parssiemens.com)، رضایت شما مشتریان گرامی‌ می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز