خبرگزاری کار ایران

آمریکا در حال بررسی تحریم مجدد ایران است، آغاز تحریم های آمریکا علیه ایران!

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۳۲۳

 

تحریم های آمریکا با نمایندگی های شرکت های معتبر جهانی مثل نمایندگی زیمنس در ایران چه می‌کند؟

پس از پیروزی انقلاب اسلامی در در سیزده آبان ماه سال پنجاه و هفت  ایران به طور کاملا رسمی با تحریم هایی از نوع های اقتصادی، تجاری، پزشکی و ... از جانب اروپا و آمریکا مواجه شد.

این اقدامات و تحریمات تا امروز راه پر فراز و نشیبی را طی کرده است و خالی از مشکلات نبوده.

در سال نود و چهار تعدادی از تحریم ها کمتر و حتی حذف شدند اما متاسفانه در سال نود و هفت پس از خروج آمریکا از برجام تحریم ها بیشتر شد و آمریکا رسما تحریم را علیه ایران اعلام کرد.

تحریم ویروس روابط بین کشور ها است، ویروسی که با زور وارد، و باعث نابودی مردمان یک جامعه می‌شوند.

متاسفانه ضرر این تحریم ها نه تنها بر روی اقصاد کشور و یک جامعه تاثیر میگذارد بلکه دقیقا زندگی اجتماعی افراد را هدف می‌گیرد.

بسیاری از این تحریم ها تاثیرات مخرب خود را مستقیما روی فعالیت شرکت های بین الملی که در ایران نمایندگی فعال داشته اند می گذارد.برای مثال یکی از شرکت های معتبر در ایران نمایندگی زیمنس با نام پارس اتوماسیون توانا (https://parssiemens.com/)   می‌باشد که برای واردات تمامی محصولات خود با مشکلات بسیاری روبرو است، به گونه ای که برای واردات محصولاتی مثل پی ال سی زیمنس، انواع سیستم های اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف دچار مشکل شده اند و معمولا برای واردات محصولات اصل مجبورند از کشور های همسایه کالا های خود را وارد کشور کنند.

معمولا روش کار در نمایندگی زیمنس (پارس اتوماسیون توانا) به این صورت است که هدف اصلی باید ارائه ی کالای اصل، بهترین قیمت در میان سایر فروشندگان و بهترین خدمات پس از فروش از لحاظ پشتیبانی برای خریداران خود می‌باشد.

بسیاری از این شرکت ها از جمله نمایندگی شرکت های بزرگ بین المللی هستند که دچار نوسانات مالی زیادی می‌شوند و ناچارا مجکوم به پرداخت ضرر و زیان زیادی می‌شوند.

در ادامه ی تحریم ها رئیس بزرگترین شرکت آلمانی زیمنس اعلام کرد که پس از خروج آمریکا از برجام، از طرف شرکت زیمنس دیگر هیچ قراردادی با نمایندگی های آن در ایران امضاء نخواهد شد.

تاثیر تحریم ها بر نمایندگی های شرکت زیمنس در ایران

متاسفانه پس از گذشت چندین سال پس از تحریم شرکت های نمایندگی زیمنس مشکلات این شرکت ها روز به روز بزرگتر و پیچیده تر می‌شوند.

پس از توییت رئیس شرکت زیمنس  که اعلام کرد نمی‌توانیم هیچ سفارشی از ایران بگیریم، حجم فعالیت ما در ایران بسیار محدود شد.

یکی از محصولات وارداتی با کیفیت و ارزشمند  شرکت  پارس اتوماسیون توانا پی ال سی زیمنس ( اتوماسیون صنعتی) می‌باشد که از طراحی و قابلیت های قابل قبولی برخوردار است که برای واردات این کالا بصورت اورجینال و اصل پروسه طولانی باید بگذرد، برای دریافت لیست محصولات و قیمت پی ال سی زیمنس اینجا کلیک کنید.

آمریکا در حال بررسی تحریم مجدد ایران است، آغاز تحریم های آمریکا علیه ایران!

پس از تحریم ایران از سمت شرکت آلمانی زیمنس، ایران از نمایندگی های زیمنس در آلمان محصولات را خریداری می‌کند و با واسطه در کشور های همسایه مثل دبی، ترکیه، امارات و .... از المان دریافت میکنند و در آخر به ایران ارسال می‌کنند.

شرکت پارس اتوماسیون توانا برای واردات تمامی محصولات خود همچون اتوماسیون صنعتی( پی ال سی زیمنس، مینی پی ال سی زیمنس، و ...) یا انواع سیستم های فشار ضعیف( انواع کنتاکتور زیمنس، انواع کلید های حرارتی، کلید های هوایی و ...) به صورت اورجینال نیازمند کشورهای واسطه است.

همانطور که در قسمت های بالایی گفته شد تاثیرات مضر تحریم روی شرکت های معتبر از جمله نمایندگی ها بخصوص نمایندگی زیمنس بیشتر است.

به گونه ای که برای واردات هر محصول نیازمند پروسه طولانی است که علاوه بر گذاشتن وقت و هزینه حمل کالا در بعضی مواقع نوسانات قیمت هم به مشکلات این طور شرکت ها اضافه می‌شود.

با توجه به اینکه محصولات شرکت زیمنس در ایران بسیار پرکاربرد بوده و صنایع مختلفی استفاده می‌شود به گونه ای که در بعضی پروژه ها و یا کسب و کار ها اصول اصلی یک کار محسوب می‌شود همین امر باعث شده که محصولات زیمنس  نسبت به کالاهای دیگر از لحاظ قیمتی بسیار مناسب هستند و کیفیت بالایی دارند.

شرکت پارس اتوماسیون توانا همواره در تلاش بوده که با موجود کردن تعداد وسیعی از محصولات زیمنس با توجه به نیاز و خواست مشتریان در انبار خود گام بلندی رادر تامین هرچه سریعتر در واردات محصولات اورجینال زیمنس بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز