خبرگزاری کار ایران

با لوکس ترین هتل های کیش آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۰۳۸

برخی از مردم معتقد هستند برای یک تجربه متفاوت و اقامت در یک هتل بی‌نظیر با امکانات و خدمات ویژه باید از کشور خارج شوند. در حالی‌که لوکس‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های ایران در جزیره زیبای کیش قرار دارند. هتل‌هایی که متناسب با اقلیم، مناسبات تاریخی و استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده‌اند.

بنابراین اگر شما هم قصد دارید چند روز را در آرامش کامل به سر ببرید و تفریحات ویژه را تجربه کنید، سفر به جزیره کیش و اقامت در هتل‌های لوکس آن پیشنهاد ما برای شما است. اگر با هتل‌های لوکس کیش آشنایی ندارید و تابه‌حال نام هتل ترنج کیش یا هتل داریوش کیش به گوشتان نخورده، این مطلب را تا پایان دنبال کنید. در این مطلب با چند مورد از هتل‌های پنج ستاره کیش آشنا می‌شوید.

هتل ترنج کیش؛ دریا زیر پای مسافران

اقامت در هتل ترنج کیش بدون شک یک اقامت خاص و به‌یادماندنی را برای مسافران جزیره رقم می‌زند. این هتل در قسمت شمال غربی جزیره کیش و روی دریای خلیج فارس واقع شده است. در سال 1392 ساخت آن شروع شد و در سال 1394 به بهره‌برداری رسید.

چرا اقامت در این هتل رویایی و خاطره‌انگیز می‌شود؟ چون این هتل دو فاز دارد؛ فاز اول آن روی دریا ساخته شده و فاز دوم آن که در حال ساخت است، در قسمت ساحلی قرار دارد. 100 سوئیت این هتل کف شیشه‌ای دارند و مسافران می‌توانند دریا را زیر پای خودشان ببینند. این سوئیت‌ها که در ابعاد مختلفی ساخته شده‌اند، سازه‌های دقیق و مهندسی‌ساز هستند و در آن‌ها اصول حفاظت از محیط زیست رعایت شده است.

با لوکس ترین هتل های کیش آشنا شوید

اقامت در این هتل با خدماتی که به مسافران ارائه می‌کند، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به این سفر به چشم یک تجربه خاطره‌انگیز نگاه می‌کنند. شاید این نکته برای مسافران جذاب باشد که زوج‌های زیادی این هتل را به‌عنوان محل اقامت رویایی خود در سفر ماه عسل انتخاب می‌کنند. سالن اسپا و ماساژ، رستوران روی دریا، رستوران ساحلی، چندین کافه با منوهای متنوع، خدمات لاندری، اجاره خودرو، سالن بازی‌های ساحلی (بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی) و استخر و سونا و جکوزی از جمله امکاناتی است که هتل ترنج کیش دراختیار مسافرانش قرار می‌دهد.

هتل داریوش؛ باشکوه‌ترین هتل کیش

درمیان هتل‌های کیش، هتل داریوش نام آشنایی دارد و سالانه مسافران زیادی برای اقامت در این هتل باشکوه اقدام می‌کنند. هتل داریوش کیش، 190 اتاق دارد و در سه طبقه ساخته شده است. فاصله مسافران ساکن در هتل داریوش نسبت به مراکز تجاری و خرید، کم‌تر از 10 دقیقه است. به همین خاطر افرادی که به قصد بازارگردی به کیش سفر می‌کنند، از انتخاب هتل داریوش برای اقامت کاملا راضی خواهند بود.

یکی دیگر از دلایل انتخاب هتل داریوش کیش، معماری خاص آن است. معماری‌ این هتل را از محوطه باستانی تخت جمشید الهام گرفته‌اند. این هتل پنج ستاره، به لحاظ امکانات و خدمات با استانداردهای روز دنیا تطابق دارد و سرویس‌هایی که به مسافرانش ارائه می‌کند، باعث شده نامش در لیست هتل‌های محبوب کیش قرار بگیرد. اگر قصد اقامت در هتل داریوش کیش را دارید، باید از قبل برای رزرو اتاق اقدام کنید.

هتل مارینا پارک؛ هتلی سبز و جذاب

هتل مارینا در سال 1390 کنار ساحل مرجانی کیش ساخته شده و بدون شک می‌توان گفت یکی از زیباترین هتل‌های کیش است. چشم‌انداز بی‌نظیر هتل مارینا آن را به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های کیش تبدیل کرده است. مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، دسترسی مناسبی به مسیر دوچرخه‌سواری دور جزیره خواهند داشت. سالن بدن‌سازی، سالن ماساژ و اسپا، اجاره خودروهای لوکس، رستوران‌هایی با منوی متنوع و غذاهای دریایی و استخر از جمله امکانات هتل مارینا هستند. پارک ساحلی با مساحت 17 هکتار جاذبه دیگری است که خانواده‌ها را برای رزرو اتاق در این هتل مجاب می‌کند.

هتل شایان؛ نامی قابل اعتماد

با لوکس ترین هتل های کیش آشنا شوید

هتل شایان کیش 50 سال قدمت دارد و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این جزیره است. هتل شایان در چهار طبقه ساخته شده و 195 واحد اقامتی دارد. این هتل برای کسانی که به محیطی آرام برای استراحت و اقامت نیاز دارند، گزینه بسیار مناسبی است. مسافران هتل شایان کیش می‌توانند حین اقامت از امکاناتی چون سالن ورزشی شامل سالن بیلیارد، دارت و فوتبال دستی، رستوران‌های فرنگی و ایرانی و استخر روباز و سونا لذت ببرند. همچنین دسترسی هتل شایان کیش به مناطق تجاری بسیار مناسب است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به مراکز خرید مهم در کیش رسید. اگر قصد دارید اقامتی آرام و در آسایش را تجربه کنید، هتل شایان کیش بهترین انتخاب برای شما است.

کیش یک سرزمین رویایی برای کسانی است که قصد دارند چند روز در سال تفریح کنند؛ افرادی که می‌خواهند از محیط لذت ببرند و کنار ساحل خلیج فارس پیاده‌روی کنند یا تنی به آب بزنند. این جزیره با آرامش بی‌نظیرش سالانه میزبان مسافران خارجی و داخلی است. صنعت هتل‌سازی در جزیره بسیار پیشرفت کرده و اکثر هتل‌های کیش از استانداردهای لازم برخوردار هستند. با انتخاب هتل موردعلاقه‌تان برای سفری خاطره‌انگیز آماده شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز