خبرگزاری کار ایران

تماس با شرکت های خدماتی و نظافتی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۸۷۶

امروزه در تهران شرکت های خدماتی و نظافتی زیادی مشغول به ارائه خدمات هستند و از راه های مختلف می توان شماره تلفن آنها را برای ثبت سفارش خدمات مختلف پیدا کرد. از تراکت هایی که روی دیوارها چسبانده شده تا بروشورهایی تبلیغاتی که جلوی درب منازل دیده می شود. از سایت های تبلیغی مانند دیوار که در بخش خدمات خود این شرکت ها را معرفی می کنند تا وبسایت های این شرکت ها که از طریق جستجو در گوگل به چشم می خورد. اما سوال اینجاست که بهترین شرکت خدماتی و نظافتی کدام است ؟

پاسخ به این سوال را از چند طریق می توان بررسی کرد . اول اینکه باید حداقل یک بار از خدمات شرکت بهره گرفته تا با روش این شرکت در ارائه خدمات آشنا شد . که این کار می تواند بسیار زمانبر باشد . چرا که بعد از دریافت خدمات از یک شرکت اگر از خدمات آن رضایت نداشته باشیم باید به سراغ شرکت بعدی بریم که آن نیز ممکن است رضایت ما را جلب نکند و ممکن است کلی این حلقه را تکرار کنیم و شرکتی مناسب را پیدا نکنیم . دومین راه برای پیدا کردن بهترین شرکت خدماتی و نظافتی در تهران یاری گرفتن از گوگل است ، با بررسی شرکت های متفاوت از طریق جستجو در google پیدا کردن وبسایت شرکت های خدماتی و نظافتی و بررسی و مقایسه روش های خدماتی دهی آنها که در وبسایت هر یک آمده با یکدیگر و همچنین پیدا کردن شماره تماس آنها و برقراری تماس تلفنی با آنها و پرسش سوالاتی از قبیل مبلغ تعرفه خدمات ، روش سرویس دهی ، کیفیت و تضمین خدمات می توان بهترین شرکت نظافتی در تهران را یافت .

چه سرویس هایی در این شرکت ها ارائه می شود ؟

نوع سرویس دهی شرکت های خدماتی و نظافتی گاه تفاوت هایی با هم دارد ،  اما خدماتی همچون نظافت منزل ، نظافت راه پله ، نظافت شرکت ها ، نظافت ادارات ، اسباب کشی ، پذیرایی از مجالس در اکثر این شرکت ها ارائه می شود . و کافیست بعد از برقراری تماس با این شرکت ها سرویس مد نظر را درخواست کنیم . این شرکت ها با اعزام نیروی نظافتچی به محل مشتریان ،  شهروندان را در امر نظافت یاری می کنند و یا با اعزام نیروی خدماتی در اموری همچون پخت و پز ، تعمیر وسایل خراب شده ، جابجایی وسایل به خصوص در زمان اسباب کشی یاری می کنند .

بهتر است در زمان حضور نیروی نظافتچی و خدماتی در منزل بر نحوه عملکرد آنها نظارت داشته باشیم و آنها را برای دریافت خدمات راهنمایی کنیم .

تعرفه خدمات شرکت های نظافتی چیست ؟

مبلغی که در قبال دریافت خدماتی همچون نظافت منزل و نظافت راه پله به شرکت پرداخت می شود تعرفه سرویس دهی آن شرکت است که این مبالغ گاه بر اساس نوع شرکت نظافتی ، سرویس دهی ، جنسیت نظافتچی ، میزان ساعت دریافت سرویس و ... متفاوت است . اما به طور معمول تعرفه خدمات نظافتی در اکثر شرکت ها بر اساس تعرفه تعیین شده از طرف اتّحادیه یکسان است .

تماس با شرکت های خدماتی و نظافتی در تهران

چه زمانی به شرکت های خدماتی و نظافتی نیاز پیدا می کنیم ؟

با شرایط زندگی امروزی که زمان برای انجام هر کاری کم است و گاهاً به قول معروف " فرصت سر خاراندن هم پیدا نمی کنیم "  ، از انجام اموری همچون نظافت منزل باز می مانیم و ناچاریم برای چنین اموری دست به دامان شرکت های خدماتی و نظافتی شویم . و یا گاهی ترجیح می دهیم که از زمان استفاده بهتری کنیم و انجام امور خدماتی را به شرکت ها واگذار کنیم ، گاهی نیز به دلیل بیماری ، کهولت سن و یا حجم زیاد کارها ناگزیریم از خدمات این شرکت ها استفاده کنیم . بهتر است برای دریافت خدمات حداقل از یک روز قبل با شرکت هماهنگی کنیم تا نیروی نظافتچی در به موقع به یاری ما بیاید .

یک شرکت مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شرکتی که دارای ویژگی هایی زیر باشد می تواند به خوبی نیازهایی ما را پاسخگو باشد .

  1. شرکتی معتبر و با قدمت بوده و دارای شماره ثبت باشد .
  2. نظافتچی های آن افرادی سالم ، جوان ، متعهد ، مطمئن ، قابل اعتماد ، مجرب باشند .
  3. وقت شناس بوده و در زمان تعیین شده نیرو های خدماتی را به محل اعلام شده اعزام کند .
  4. به نظرات ، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود توجه کند و در جهت بهبود کیفیت در ارائه خدمات بکوشد
  5. تعرفه خدماتی مناسب و معقولی داشته باشد و از اعلام قیمت های غیر منطقی خودداری کند .
  6. نیروی خدماتی به هنگام ورود با خود فاکتور مهر شده شرکت را همراه داشته باشد .
  7. مشتریان قبلی از خدمات آن شرکت رضایت داشته و آن شرکت را تحسین کنند
  8. ارائه خدمات در سراسر نقاط تهران با داشتن شعب متعدد

وظایف شرکت خدماتی در قبال مشتریان چیست ؟

از وظایف شرکت خدماتی موارد زیر را می توان بر شمرد .

  1. دریافت سفارشات از مشتریان و راهنمایی آنها
  2. توافق با مشتری در خصوص زمان اعزام نیرو
  3. هماهنگی با نیروی شرکت و تحویل فاکتور مهر شده به نیروی خدماتی برای ارائه به مشتری
  4. اعزام نیرو در زمان تعیین شده به محل مشتری
  5. پیگیری تا زمان رسیدن نیرو به محل مشتری
  6. پرسش از مشتری در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده
  7. پذیرش نظرات ، انتقادات و پیشنهادات مشتریان

امروزه شرکت های خدماتی و نظافتی زیادی در تهران به ارائه خدمات می پردازند که از جمله شرکت های مناسب می توان به شرکت خدماتی و نظافتی آرمان پاکان و شرکت خدماتی و نظافتی نگین پاکان امیر اشاره کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز