خبرگزاری کار ایران

برکت برای سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۹۲

پویش برکت با مشارکت مردمی به تامین آرد برای بیش از 1000 خانواده محروم ساکن روستاها و عشایر سیستان و بلوچستان انجامید .

برکت نام پویشی است که در ایام محرم امسال در تعامل مؤثر مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف و بنیاد نیکوکاری فرشته‌ها رقم خورد و هدف آن تامین هزینه خرید آرد برای عشایر محروم استان سیستان و بلوچستان بود که حتی برای تهیه نان نیز در مضیقه بودند.

تعزیت سید و سالار شهیدان امسال به دلیل تلاقی با شیوع پاندمی کرونا تفاوت‌های بسیار پیدا کرده بود و یکی از این تفاوت‌ها نحوه‌ی ادای دیون و نذورات کسانی بود که هر سال به قرار همیشگی ، غذای نذری تهیه و میان مردم توزیع می‌کردند اما شرایط جدید به گونه‌ای بود که همین اتفاق نیز می‌توانست موجبات شیوع حداکثری این بیماری مهلک را در میان مردم فراهم کند. از این رو بنیاد نیکوکاری فرشته‌ها و خیریه نیکوکاران شریف طی یک فراخوان عمومی مردم را دعوت کردند تا به جای پخش نذری گرم، هزینه ی آن را صرف کمک هزینه برای تهیه‌ی قوت غالب عشایر کم‌برخوردار کنند. فراخوانی که با استقبال گسترده‌ی مردم روبرو شد و مسیری نو ساخت‌، که برکات آن کماکان پابرجاست .

این پویش تا به امروز توانسته است معادل  1112 کیسه آرد 40 کیلویی  را با همکاری بخشداری‌های آهوران و بنت در شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان به میزان تقریبی 43 تن را به دست جامعه‌ی هدف خود برساند.

با توجه به استمرار محرومیت این مناطق، نیکوکاران عزیز میتوانند حمایت های خود را در قالب کمک‌های نقدی یا غیر نقدی، در قالب کیسه آرد یا برنج از طریق تارنما‌ی این دو مجموعه به نشانی www.sharifngo.com  و www.fereshtehango.com به دست عشایر محروم این جغرافیا برسانند و همچنین گزارش تصویری برنامه های قبل را از نظر بگذرانند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز