خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

لادور، طلا را به حریف کره‌ای تقدیم کرد / چهارمین نقره‌ایران و صعود به رده هفتم جدول

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۶۸

حمید رضا لادور با کسب چهارمین مدال ووشو ایران در بازی‌های آسیایی کشورمان را در رده هفتم رده بندی مدال‌های این رقابت‌ها قرار داد.

ووشو کار وزن ۷۵ - کیلوگرم مردان ایران با شکست مقابل نماینده کره جنوبی به مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون قناعت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آغاز پنجمین و آخرین روز رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی اینچئون مسابقات فینال اوزان مختلف برگزار شد که در فینال وزن ۷۵ - کیلوگرم مردان حمیدرضا لادور مقابل کیم‌میون‌جین از کره‌جنوبی شکست خورد و به مدال نقره این وزن بسنده کرد.

وی برای رسیدن به فینال، در دور اول ماهارجان از نپال و در دوم محمد زید از اردن را شکست داد و به جمع ۴ نفر پایانی راه یافت. لادور در مرحله نیمه نهایی نور سلطان تورسینکالوف از قزاقستان را برد و فینالیست شد. لادور طلای مسابقات جوانان جهان اندونزی ۲۰۰۸ و طلای مسابقات کامبت گیمز روسیه ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد.

در ووشو و در رقابت‌های امروز(چهارشنبه) محسن محمدسیفی در وزن ۷۰ - کیلوگرم مدال‌طلا و الهه منصوریان در وزن ۵۲ - کیلوگرم بانوان مدال نقره گرفته بود.

کاروان ایران تاکنون با ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز در رده‌بندی مدال‌های بازی‌های آسیا در مکان هفتم قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز