خبرگزاری کار ایران

پرینتر چاپ شماره سیم وکابل و تجهیزات

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۵۷۳

 T1000

مدرنترین و با صرفه ترین روش شماره گذاری تابلوهای برقی که امروزه در تمام جهان انجام می شود  تهیه تگ ها و شماره های سیم وکابل با استفاده از پرینتر های پرتابل در سایت است . با این روش شماره گذاری سیم وکابل وتهیه حروف سیم وحروف کابل  وقت بسیار زیادی صرفه جویی می شود و دیگر نیاز نیست تا مشتریان شماره های خود را به صورت کاراکتری جدا کنند واستفاده نمایند.

پارتکس به عنوان مخترع شماره گذاری در صنعت برق همیشه با مدرنترین وبهترین پیشنهادات در زمینه تولید شماره سیم و لیبل سیم وکابل سر آمد تمام تولید کنندگان دیگر است . همیشه در صنعت برق سعی در کپی برداری واستفاده از الگو های پارتکس شده است .

پرینتر چاپ شماره سیم وکابل و تجهیزات

پرینتر مورد قبول پارتکس که این روزها به پر فروشترین و با کیفیت ترین پرینتر موجود در بازار معرفی می شود پرینتر Promark T1000 پارتکس می باشد .

با استفاده ازین پرینتر رنج وسیعی از شماره های سیم وکابل و لیبل تجهیزات قابل تولید است

 

PO PARTEX

.پرینتر T1000 پارتکس قابلیت چاپ روی انواع شماره سیمهای تیوبی معمولی، شماره سیم های تیوبی حرارتی ( شرینک حرارتی ) را دارد .  این شماره سیم ها از سایز 0.5 ملیمتر مربع تا سیم 6 را به صورت مستقیم چاپ میکند . و برای کابل های بالای 6 میتوان از شماره سیم تیوبی دیگری استفاده کرد که قابلیت نصب با بست کمربندی به محصولات را دارد . این نوع شماره سیم ها در رنگها متنوع موجود است قابلیت چاپ دارد .

پرینتر چاپ شماره سیم وکابل و تجهیزات

 

 کد  کالا 

 شرج کالا 

 PO-02000BN4

 شماره سیم جهت سیم 0.5 

 PO-03000BN4

 شماره سیم جهت سیم 0.75 

 PO-04000BN4

 شماره سیم جهت سیم 1 

 PO-05000BN4

 شماره سیم جهت سیم  1.5 

 PO-06000BN4

 شماره سیم جهت سیم  2.5 

 PO-07000BN4

 شماره سیم جهت سیم 4 

 PO-08000BN4

 شماره سیم جهت سیم  6 

 

 

کد کالا 

شرح کالا 

PHZ20024BN9

شماره سیم حرارتی سفید از  0.9mm2 تا 2.44mm2

PHZ20024BN4

شماره سیم حرارتی زرد از  0.9mm2 تا 2.44mm2

PHZ20032BN4

شماره سیم حرارتی  زرد از  1.6mm2 تا 3.44mm2

PHZ20032BN9

شماره سیم حرارتی  سفید از  1.6mm2 تا 3.44mm2

PHZ20048BN4

شماره  سیم حرارتی زرد  از  2.4mm2 تا 5.16mm2

PHZ20048BN9

شماره سیم حرارتی سفید  از  2.4mm2 تا 5.16mm2

PHZ20064BN4

شماره سیم حرارتی  زرد از  3.2mm2 تا 6.88mm2

PHZ20064BN9

شماره سیم حرارتی سفید  از  3.2mm2 تا 6.88mm2

 

 

PL PARTEX

علاوه بر شماره سیمهای تیوبی  می توان از از این پرینتر برای چاپ لیبل های پشت چسبدار هم استفاده کرد .ازین لیبل ها برای شماره گذاری تجهیزات به عنوان لیبل تجهیزات استفاده می شود . لیبل های پشت چسبدار پرینتر شماره زنی T1000 در عرض های 6 و 9 و 12 میلیمتر موجود هستند ودر رنگهای متنوع زرد وسفید ونقره ای و بیرنگ. از جنس پلی استر ضد آب هستند وچاپ روی آنها به هیچ وجه پاک نمی شود .

پرینتر چاپ شماره سیم وکابل و تجهیزات

نوع دیگری از لیبل ها با استفاده از پرینتر T1000 قابل چاپ هست لیبل های پشت چسبدار ضخیم هستند که مانند پانتوگراف هستند ودر سایز 9 میل .

طول تمامی لیبل ها در پرینتر T1000 بسته به درخواست مشتری قابل  انتخاب است .

این لیبل ها ضخیم مانند پانتوگراف برای شماره گذاری چراغ ها و تجهیزات بزرگتر تابلوها استفاده میشوند . ودر دو رنگ سفید وزرد موجود هستند .

پرینتر چاپ شماره سیم وکابل و تجهیزات

با استفاده از پرینتر T1000  میتوان جهت شماره گذاری ترمینال ها هم اقدام کرد . لیبل pp پارتکس جهت شماره گذاری ترمینال ها استفاده می شود ودر داخل شیار های ترمینال قرار میگیرد .

پرینتر چاپ شماره سیم وکابل و تجهیزات

تمام شماره ها و لیبل های سیم ولیبل های کابل وتجهیزات که در بالا گفته شد با استفاده از پرینتر شماره گذاری سیم وکابل قابل تولید هستند . همانطور که گفته شدپارتکس رنج وسیعی از شماره گذاری را در بر می گیرد و این پرینتر شماره زنی T1000  سر آمد تمامی پرینتر های موجود می باشد .

پرینتر چاپ شماره سیم و کابل پارتکس با هدف  مشتریمداری شرکت پارتکس سوئد  شرکت آراپاد صنعت اریانا تمام پرینتر های خود را که با لیبل پارتکس ازنماینده انحصاری خود در ایران خرید میکنند 6 ماه گارانتی تعویض و تعمیر و 5 سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه  می نماید .

لوازم مصرفی پرینتر شماره زنی چاپ سیم وکابل پارتکس  T1000 ، همیشه در انبار شرکت موجود می باشد ریبون های اصل 100 متری با لیبل اصل بودن کالا و تیغ و هد دستگاه جهت تعویض و تعمیر موجود است  تا مشتریان عزیز با خیال راحت ازداشتن گارانتی شرکت آراپاد صنعت آریانا خرید انجام دهند .

پرینتر چاپ شماره سیم وکابل و تجهیزات

یکی دیگر از وجه های تمایز این پرینتر با سایرپرینتر ها داشتن نرم افزار قوی وبدون نقص promark creator  است .این نرم افزار بسیار دقیق و قوی وبه سهولت در اختیار مشتریان قرارمی گیرد. بطوریکه  شما می توانید با دادن سایز و نوع کالا قبل از چاپ نمونه تصویری از نتیجه کار را بببینید و در صورت تایید اقدام به چاپ نمایید. یعنی با دادن سایز برش و متریال مصرفی حداکثر زمان در گیر چاپ و تصویرچاپی که قرار هست انجام شود به نمایش در می اید و می توانید با تایید ان چاپ خود را اغازکنید .

پرینتر چاپ شماره سیم وکابل و تجهیزات

این نرم افزار با لایسنس 1 ساله به حضور مشتریان ارسال می شود تا بتوانند از بروزرسانی های نرم افزار بهره مند شوند . با منقضی شدن لایسنس دستگاه مجددا توسط دفتر شرکت آراپاد صنعت قابل بازیابی است .

 

قیمت پرینتر چاپ شماره سیم وکابل پارتکس T1000

شرکت اراپاد صنعت آریانا علیرغم نوسانات ارز و واردات سخت همواره جهت تسهیل حال مشتریان سعی در ثابت نگه داشتن قیمتهای پرینتر وتیوب های پارتکس دارد . قیمت پرینتر t1000 با توجه با گارانتی دستگاه و کارایی عالی پرینتر  نرم افزار فوق العاده پارتکس و آموزش رایگان آن همیشه در بهترین قیمت و تخفیف به مشتریان و همکاران قابل فروش است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از کارکرد دستگاه تمامی فیلم های اموزشی و نر م افزار در داخل سایت پارتکس ایران  www.partexiran.comموجود است .

و جهت ارتباط بهتر می توانید با واتساپ 09101520068 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز