خبرگزاری کار ایران

مزیت‌های خرید اینترنتی نسبت به خرید سنتی بسیار بالاتر است

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۰۶۰

به گزارش ایلنا، صادق مرادی، مدیر عامل اسمارت مال در اولین نشست خبری خود در خصوص مشکلات موجود در حوزه خرید آنلاین برای کاربران مانند قیمت بالا، کالای اصلی و غیر اصلی، عدم آگاهی کافی قبل از خرید، گارانتی اصلی و خرید لوازم جانبی با قیمت بالا، بیان کرد: اسمارت مال با روشی جدید و نوین و همچین نظارت بر خدمات تواسته است بسیاری از مشکلات این چنینی را حل کند.

وی با بیان اینکه اسمارت‌ مال با تمرکز بر محصولات با کیفیت موبایل و تجهیزات جانبی آن به طور مداوم فعالیت کرده است، اظهار داشت: اسمارت‌ مال سایت تخصصی فروش و تجزیه‌ و تحلیل موبایل، تبلت و لوازم جانبی است که با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال کاربردی فعالیت می‌کند.

جدیدترین محصولات موبایل ، تبلت و ساعت هوشمند در کم ‌ترین زمان در اسمارت‌ مال موجود است و هر محصول که در بازار جهانی معرفی می‌شود در نزدیک ‌ترین زمان ممکن از طریق سایت اسمارت ‌مال در ایران قابل دسترسی و خریداری است.

تولید ویدیوهای اختصاصی از معرفی و نقد و بررسی محصولات در سایت  فروشگاه اینترنتی اسمارت مال علاوه بر تولید محتوا متنی موجب می شود تا کاربران بتوانند به طور کامل به مقایسه محصولات خود بپردازند و قبل از خرید با آگاهی کامل نسبت به خرید خود اقدام نمایند. ارائه مقایسه و توضیحات تخصصی بی‌طرفانه و در عین حال  تجزیه و تحلیل هر محصول موجب شده است بازدیدکنندگان با مطالعه و تحقیق در اسمارت ‌مال به راحتی محصول مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنند و انتخاب هوشمند داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه عدم ارائه گارانتی معتبر پدیده‌ای است که در کشور ما بسیار رایج است و باید برای این موضوع راه ‌حلی اندیشیده شود؛ زیرا در این شرایط امکان رقابت مجموعه ای مانند اسمارت مال که فقط کالای با گارانتی و رسمی ارائه می‌کنند با سایر فروشگاه موبایل غیررسمی دشوارتر خواهد بود. هرچند فروش محصولات با کیفیت همراه با گارانتی معتبر را اولویت‌ اصلی خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که مزیت‌های خرید از اسمارت مال نسبت به خرید سنتی بسیار بالاتر است علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه کاربران ، تاکید کرد: از دیگر مزیت‌های اسمارت ‌مال می توان به خرید آگاهانه از طریق مقایسه و بررسی محصولات پیش از خرید، ارسال رایگان به سراسر ایران، ارائه  کالا اصلی با بهترین قیمت موبایل ، سهولت در خرید، تنوع بالای محصول ، طرح‌های فروش ویژه روزانه با تخفیف‌های قابل ‌ملاحظه، طرح‌های وفاداری مشتری اشاره کرد.

برای خریداری محصولات و یا مشاهده سایت اسمارت‌ مال می‌توانید به آدرس  فروشگاه اینترنتی آن به نشانی Smartmall.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز