خبرگزاری کار ایران

نقش بانوان کارآفرین در توسعه اقتصاد کشور/ روند رو به رشد نقش زنان در زمینه کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۹۰

به گزارش ایلنا، مریم رئوف کارآفرین در حوزه بانوان با بیان اینکه توجه به وضعیت اشتغال زنان و هدایت آنها به بازارکار می‌تواند زمنیه بهره‌گیری بهتر جامعه از این نیروی بالقوه را فراهم آورد افزود: در جامعه امروز، زنان نقش مهم و در حال گسترش در زمینه کسب و کار دارند. سهم زنان در کسب‌ و کارهای خصوصی به اندازه کارهای دولتی روند رو به رشدی را طی کرده است.

وی با بیان اینکه حدود نیمی از جمعیت، را زنان تشکیل می دهند و محروم شدن اقتصاد از توانایی های این قشر ضررهای فراوانی در پی خواهد داشت گفت: در سرتا سر جهان، زنان هر روز نقش بزرگ تری در اقتصاد کشور خود ایفا می کنند و در همین راستا دولت ها با اصلاح قوانین کار، تاسیس مراکز آموزشی و حمایت از زنان شاغل و کارآفرین، سعی کرده اند زمینه را برای ورود آن ها به بازار کار فراهم کنند.

رئوف با اشاره به بخشی از فعالیت های خود در حوزه کارآفرینی افزود: ما در مجموعه رئوف تلاش کردیم تا با جذب زنان توانمند و آموزش آنها با متدهای روز در حوزه زیبایی ضمن ایجاد اشتغال سطح کیفیت را نیز به بانوان افزایش داده و جدید ترین و استاندارد ترین روش های روز دنیار را در در حوزه آرایش و زیبایی ارائه دهیم.

وی با اشاره به برخی مراکز و مجموعه های غیر متخصص که به ارائه خدمات زیبایی می پردازند  و بعضا از برندهای غیر استاندارد و تقلبی در حوزه زیبایی استفاده می کنند گفت: توجه و رعایت موضوعاتی که به بهداشت و سلامت بانوان مرتبط است از مسایلی است که در ما در مجموعه رئوف به آن توجه ویژه داریم بطور مثال در بکار گیری مواد آرایشی از جمله رنگ مو که در این خصوص از جمله مجموعه های حرفه ای و تخصصی میباشیم.

این کارآفرین در حوزه زیبایی با بیان اینکه توجه ویزه به صنوف میتواند راهکار اساسی ارائه خدمات استاندارد به بانوان کشور باشد افزود: مجموعه تخصصی مریم رئوف واقع در زعفرانیه با فضایی کاملا تخصصی و حرفه ای و نیز بهره گیری از نیروی کار متخصص و تجهیزات به روز دنیا امادگی ارائه بالاترین سطح خدمات به بانوان در حوزه زیبایی را دارد، که  بانوان میتوانند جهت اطلاع بیشتر از خدمات این مرکز به وب سایت www.maryamraoof.com مراجعه و یا با شماره های 22042737 و 09129469391 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز