خبرگزاری کار ایران

مشتری مداری و به کارگیری روش‌های قانونی خط مشی ثبت مطهری

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۰۷

مدیر موسسه ثبت مطهری با بیان اینکه وقتی نام موسسه حقوقی به میان می آید نخستین موضوعی که به ذهن می رسد این است که چند وکیل دادگستری در یک دفتر به کار وکالت و مشاوره حقوقی مشغول هستند گفت: واقعیت این است که موسسه های حقوقی فقط مختص به کار وکالت نمی شوند و فعالیت گسترده ای دارند. بسیاری از بانک ها، سازمان بورس، مالیات و دارایی، ناشران، موسسات ورزشی و هنری و... همگی برای انجام مسائل حقوقی و ثبتی خود نیازمند موسسه های معتبر حقوقی هستند.

به گزارش ایلنا، مهرنوش وکیلیان با بیان اینکه ثبت مطهری با هدف ارائه خدمات تخصصی به کلیه مدیران و صاحبان شرکت ها و موسسات با استفاده از نیروهای حرفه ای، متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور مشغول فعالیت میباشد افزود: ثبت مطهری همواره مشتری مداری و بکارگیری روش های کاملاً قانونی و نیز با پایین ترین قیمت به دور از روش های ناشایست و با ارائه فاکتورهای رسمی از مخارج قرارداد منعقد شده جهت رفاه حال مشتری در خط مشی امور خود قرار داده است.

وی با هشدار به موسسات تجاری و اقتصادی اظهار داشت: متاسفانه بعضی از موسسات ثبتی نامعتبر که این روزها از مجاری غیرقانونی امور حقوقی را انجام می دهند پس از مدتی مدیران را به دردسر انداخته و شرکت آنها را به حال تعلیق و یا انحلال می کشند.

وی تصریح کرد: این مجموعه با سال ها تجربه موفق و همچنین با دارا بودن وکلاء، مشاوران و نیروهای متخصص و با تجربه توانسته است کارنامه ای موفق و شایسته از خود به جا بگذارد و با بیش از 16 سال سابقه درخشان و فعالیت حرفه ای، آمادگی ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را به مشتریان عزیز دارد.

مدیرموسسه ثبت مطهری ادامه داد: در دنیای پویا و حرفه ای امروزه، زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی است و موسسه ثبت مطهری با علم به این واقعیت، تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد.

 

به گفته مهرنوش وکیلیان ثبت انواع شرکت در ایران و همچنین مناطق آزاد تجاری، ثبت برند وعلائم تجاری بین المللی، اخذ و تمدید کارت بازرگانی، اخذ ایزو، اخذ کد اقتصادی و پلمپ دفاتر، رتبه بندی تخصصی شرکتها و ... از جمله مهمترین خدمات حقوقی ثبت مطهری میباشد که مدیران شرکتها و بنگاههای اقتصادی جهت کسب مشاوره رایگان می توانند با شماره 88735373-021 تماس گرفته و یا به سایت www.smotahari.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز