خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی استان ایلام:

مصالحه ۷۳ درصد از پرونده‌های مددکاران اجتماعی

کد خبر : ۱۶۱۷۰۲

هفته سلامت فرصت مناسبی است تا برنامه‌های سلامت محور در سطح ناجا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به مصالحه ۷۳ درصد از پرونده‌های مددکاران اجتماعی در کلانتری‌های این استان اظهار داشت: سلامتی جامعه توسعه پایدار را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «حسن سماواتی» با گرامیداشت هفته سلامت از نیروی انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه سازمان پلیس نام برد و گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا برنامه‌های سلامت محور در سطح ناجا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: برخورداری از نیروی انسانی شاداب، سالم و توانمند در پرتو توجه به امر سلامت و بهداشت تحقق خواهد یافت.

جانشین انتظامی استان ایلام با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح سلامت جامعه پلیس اظهار داشت: سبک زندگی سالم باید برپایه آموزه‌های اسلامی و سیره پیشوایان دینی در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی مد نظر قرار گیرد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات پلیس در راستای ارتقاء سطح سلامت روحی و روانی و جسمی مردم است گفت: فعالیت‌های تخصصی ویژه‌ای توسط پلیس به مردم ارائه می‌شود که به جهت سالم سازی جامعه می‌باشد.

سرهنگ سماواتی ارائه خدمات مشاوره‌ای به مردم را از جمله فعالیت‌های تخصصی پلیس دانست و خاطر نشان کرد: در فروردین ماه امسال به ۷۶۵ مراجعه کننده خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناسی ارائه شد.

وی با اشاره به انیکه مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی کارنامه موفقی را در حل مسائل خانوادگی دارد اضافه کرد: طی فروردین ماه امسال و بر اساس پرونده‌های تشکیل شده در دوایر مددکاری کلانتری‌ها و مرکز مشاوره آرامش تعداد یکهزار نفر از خدمات مشاوره‌ای کار‌شناسان مشاوره بهره گرفتند.

جانشین انتظامی استان افزود: بیش از ۷۳ درصد این تعداد مراجعه کننده قبل از تشکیل پرونده در مراجع قضایی به مصالحه و سازش رسیده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بیشتر مراجعان در زمینه‌های مسائل خانوادگی، ازدواج، روان‌شناسی و انتظامی از خدمات مددکاران و کار‌شناسان مرکز مشاوره استفاده کرده‌اند.

سرهنگ «سماواتی» در پایان با اشاره به فعالیت نه مددکار اجتماعی در کلانتری‌های سطح استان اظهار داشت: این مددکاران به صورت روزانه آماده ارائه خدمات مددکاری به مراجعان و مردم عزیز می‌باشد.

گفتنی است مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی ایلام واقع در بلوار امام علی(ع) نبش بلوار خرم رودی به صورت حضوری وتلفنی با شماره تلفن۳۳۳۴۱۷۰ در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مردم در زمینه‌های مختلف روان‌شناسی، خانوادگی، تحصیلی، ازدواج، حقوقی و انتظامی می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز