خبرگزاری کار ایران

اولین پروانه استاندارد بلوک سقفی پلی استایرن در استان ایلام صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۷۵

واحد تولیدی تعاونی ۲۸۸۷ فوم سلیمانخانی برای اولین بار در استان ایلام، موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد محصول بلوک سقفی پلی استایرن شد.

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد ایلام گفت: واحد تولیدی تعاونی ۲۸۸۷ فوم سلیمانخانی واقع در شهرستان آبدانان، برای اولین بار در استان ایلام، موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد محصول بلوک سقفی پلی استایرن شد.

به گزارش ایلنا مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار با اعلام این مطلب افزود: در جلسه کمیته علایم اداره کل استاندارد استان ایلام، پرونده واحد تولیدی تعاونی ۲۸۸۷ فوم سلیمانخانی، برای محصول بلوک سقفی پلی استایرن، مورد بررسی قرار گرفت و صلاحیت واحد تولیدی مذکور جهت دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد، به تصویب رسید.

همتی تصریح کرد: امروزه با مطرح شدن مباحثمربوط به بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان و همچنین لزوم توجه به مقاومت ساختمان‌ها در برابر زلزله، و دلایلی از جمله سبکی، سهولت دراجرای سقف، صرفه جویی در هزینه آهن آلات و گچ و خاک، ضربه‌پذیر بودن، حمل و نقل سریع و آسان و سرعت در اجرا فوم‌های سبک پلی استایرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: این بلوک‌ها در دو نوع «قابل اشتعال» و «غیر قابل اشتعال» در بازار عرضه می‌شوند و وزن هر قطعه بلوک سیمانی که در ساختمان سازی به کار می‌رود، ۱۵ کیلوگرم است، در حالی که وزن بلوک‌های یونولیتی بسیار ناچیز است و تا اندازه بسیار زیادی موجب پایین آوردن وزن ساختمان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز