خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستس استان خبرداد:

افزایش ۴۷ درصدی اعتبارات اورژانس اجتماعی در ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۷۰

مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: مراکز اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت شبانه روز آماده دریافت گزارش های اجتماعی شهروندان است.

به گزارش ایلنا، حسین نورعلیوند در نشست تخصصی کارشناسان و مسئولان مراکز اورژانس افزایش ۴۷ درصدی اعتبارات اورژانس اجتماعی در ایلاماجتماعی استان در شهرستان مرزی مهران افزود: اکنون این مراکز در هشت شهرستان استان دایر بوده که رایزنی برای ایجاد چهار مرکز در شهرستان‌های هلیلان، سیروان، چوار و بدره انجام گرفته است.

وی با اشاره به افزایش ۴۷درصدی اعتبارات در این حوزه ،گفت: عموم مردم در صورت مواجهه با آسیب‌های اجتماعی با شماره گیری ۱۲۳ در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند از خدمات این مراکز برخوردار شوند.

مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به ضرورت وجود مراکز اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از برنامه ریزی برای پوشش ۱۰۰ درصدی این مراکز در سراسر استان برای سال آینده خبر داد.

نورعلیوند با اشاره به تماس سه هزار و ۲۶۹ نفر با مراکز اورژانس اجتماعی در استان در سال جاری اظهار کرد:  در این مدت یک‌هزار و ۳۳۵ نفر از خدمات واحد سیار و دو هزار و ۵۴۵ مورد از خدمات واحد مداخله در بحران بهره‌مند شده‌اند.

وی سایر خدمات ارایه شده در مراکز اورژانس اجتماعی استان را حمایت از زنان آسیب دیده اجتماعی، زنان خشونت دیده، همسر آزاری، کودک آزاری، افراد اقدام به خودکشی، سالمند آزاری، معلول آزاری، کودکان کار و خیابان، مبتلایان به نارضایتی جنسیتی، دختران در معرض آسیب و فرار از منزل برشمرد.

همچنین رژه خودرویی اورژانس اجتماعی در شهر مهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز