خبرگزاری کار ایران

تکنولوژی پلیس استان ایلام افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۵۵

فرمانده انتظامی استان ایلام: رضایتمندی مردم و انضباط اجتماعی محور برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

سردار علی دولتی در آستانه هفته ناجا در جمع فرماندهان انتظامی ایلام اظهار داشت: رضایتمندی مردم و انضباط اجتماعی محور برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: مردم یکی از ارکان مهم امنیت در جوامع بشری هستند، امنیت یک تولید اجتماعی بوده و نیروی انتظامی حافظ این تولیدات مردم و سایر دستگاه‌هاست.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: قطعا مفهوم سرمایه اجتماعی با وجود مردم معنا یافته و نیروی انتظامی موظف خدمت رسانی مطلوب به مردم است.

سردار دولتی تصریح کرد: در امنیت اجتماعی پایدار ساز و کار پلیس برمبنای جلب اعتماد عمومی و مشارکت مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نخستین مولفه توسعه امنیت پایدار قطعا و یقینا در هر جامعه‌ای امنیت محسوب می‌شود. وی ادامه داد: پلیس پیشرفت‌های خوبی را در کشور داشته و در استان ایلام نیز این مهم به تحقق رسیده است.

وی تصریح کرد: حمایت عمومی از پلیس قطعا سبب کاهش جرائم شده و زمانی که مردم با پلیس همراه و همیار باشند به خودی خود ارتکاب جرم کاسته شده و اقتدار پلیس در آن نظام مبتنی بر پذیرش عامه مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز