خبرگزاری کار ایران

لازمه غواصی در بحر تفکر فراجناحی، خارج شدن از حوض خودمداری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۴۳

استاندار ایلام: لازمه غواصی در بحر تفکر فراجناحی خارج شدن از حوض خودمداری است.

استاندار ایلام گفت: لازمه غواصی در بحر تفکر فراجناحی خارج شدن از حوض خودمداری است.

به گزارش ایلنا محمود عباس‌زاده مشگینی در حاشیه آیین بازگشایی مدارس در تشریح تفکر فراجناحی اظهار داشت: تفکر فراجناحی در آموزه‌های دینی و مکتب سیاسی اسلام دارای یک مفهوم ارزشمند و یک شاخص است.

وی ادامه داد: نگاه فراجناحی و سلیقه فراجناحی بدیهی است که از نگاه جناحی ارزشمند‌تر است به شرط آنکه فرا‌تر از جناح‌ها، خدا و منافع ملی را ببینیم.

این مسئول اضافه کرد: بنابراین گفتمان فراجناحی فی‌نفسه مطلوب نیست اما به شرطی مطلوب می‌شود که فرا‌تر از جناح‌ها، خود را قرار ندهیم و خود را میزان حق تصور نکنیم و دوری و نزدیکی افراد را با موقعیت خود ارزیابی نکنیم.

عباس‌زاده مشگینی تصریح کرد: بزرگ‌ترین آفت این است که عامل به جای خداوند و منافع ملی خود را فرا‌تر از جناح‌ها میزان قرار دهد، در این صورت گفتمان جناحی از گفتمان فراجناحی شرافتمند‌تر است چون گروه‌پرستی به اندازه خودپرستی مذموم نیست.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: به حمدالله و به برکت انقلاب اسلامی ادبیات سیاسی در کشور ما روز به روز به بلوغ نزدیک می‌شود و اکنون شرایط برای نهادینه کردن تفکر فراجناحی بسیار مطلوب است و اگر ما در ساحت عمل نیز به ملزومات این گفتمان عمل کنیم شاهد تکرار تجربه‌های گذشته یعنی عبور از گفتمان‌ها نخواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز