خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره:

بارگیری رسمی از بزرگترین پایانه شناور صادراتی توسط متخصصان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۸۵

تولید در دریا پیچیده ترین سیستم دنیا است و با توجه به اینکه ما وندورها را در اختیار نداشته ایم و تحریم ها نیز مزید بر علت بود تمامی مراحل کار از جمله حمل، ‌نصب وراه اندازی توسط سازندگان ایرانی انجام شد لذا ما در دریا در کار دریا پیشرو هستیم.

سورنا نزدیک به چهل سال کار کرده و با همت کارکنان سرپا بوده است و امروز نیز جمع شده ایم تا به همکارانی که از سورنا به خلیج فارس می آیند تبریک بگوییم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید حافظی مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره ایران در مراسم رسمی افتتاح پایانه شناور صادراتی خلیج فارس با بیان اینکه علیرغم تحریمها امروز شاهد راه اندازی و بارگیری از بزرگترین پایانه نفتی هستیم گفت: این مهم تحقق نیافت مگر با همت و تلاش کار گروهی و داشتن هدف مشترک.

وی با اشاره به یکی از عبارت امام(ره) وحدت کلمه تصریح کرد: تاکید امام همواره کارگروهی بوده است در حال حاضر نیز علیرغم تلاشهایی که جهت وابستگی ایران صورت می گیرد ما همچنان روی پای خود می ایستیم.

وی خاطر نشان کرد: تولید در دریا پیچیده ترین سیستم دنیا است و با توجه به اینکه ما وندورها را در اختیار نداشته ایم و تحریم ها نیز مزید بر علت بود تمامی مراحل کار از جمله حمل، ‌نصب وراه اندازی توسط سازندگان ایرانی انجام شد لذا ما در دریا در کار دریا پیشرو هستیم.

وی با اشاره به فعالیت سورنا از ابتدا تا اکنون خاطر نشان کرد: سورنا نزدیک به چهل سال کار کرده و با همت کارکنان سرپا بوده است و امروز نیز جمع شده ایم تا به همکارانی که از سورنا به خلیج فارس می آیند تبریک بگوییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز