خبرگزاری کار ایران

اقتصاد لیبی در آستانه ورشکستگی

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۹۳

این کشور به لحاظ کسری بودجه زیادی که دارد مجبور است که از تمام منایع مالی خود استفاده کند و این منابع را صرف هزینه های جاری کند که این امر لیبی را به ورشکستگی می رساند.

کارشناسان اقتصادی ۶ کشور دنیا نسبت به ورشکست شدن اقتصاد لیبی هشدار دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از فرانس پرس کارشناسان و اساتید اقتصاد کشورهای آمریکا، اسپانیا، آلمان، بریتانیا، فرانسه و ایتالیا در بیانه ای نسبت به وضعیت بحرانی اقتصاد لیبی که به سبب افزایش خشونتها و در نتیجه آن کاهش و در بعضی واقع قطع صادرات نفت که اصلی ترین منبع درآمد این کشور است هشدار دادند.

در این بیانه آمده است که این کشور به لحاظ کسری بودجه زیادی که دارد مجبور است که از تمام منایع مالی خود استفاده کند و این منابع را صرف هزینه های جاری کند که این امر لیبی را به ورشکستگی می رساند.

در این بیانه از سازمان ملل خواسته شده است که نسبت به اتفاقات اخیر از خود واکنش نشان دهد زیرا ادامه وضعیت موجود و خصوصا درگیری هایی که در اطراف میدان ها و مخازن نفتی این کشور در جریان است فقط به نفع گروه های تررویستی است و در صورتی که این منابع نفتی در تصرف تروریست ها در آید سبب قدرتمند شدن آنها می شود.

این بیانه در حالی صادر شده است که سوم فوریه ۱۳ کارگر یک میدان نفتی که متعلق به یک شرکت فرانسوی بود در جریان درگیری بین دو گروه تروریستی کشته شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز