خبرگزاری کار ایران

به دنبال دستور رییس‌جمهوری صورت گرفت:

بررسی طرح جاری شدن دایمی آب در زاینده‌رود با حضور وزیر نیرو

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۵۷

با وجود مشکلات و شرایط خاص اقتصادی و کاهش درآمدهای ارزی دولت، اطمینان دارم که ما می‌توانیم با تجربه‌ای که ملت ایران در سال‌های جنگ تحمیلی به دست آورده‌اند، بر مشکلات غلبه کنیم.

به‌دنبال دستور رییس‌جمهوری، طرح جاری‌شدن دایمی آب در زاینده‌رود چهارشنبه‌شب با حضور وزیر نیرو بررسی شد.


به‌گزارش ایلنا، حمید چیت‌چیان در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق در استان اصفهان، با تبریک ایام دهه‌فجر و آرزوی توفیق روزافزون برای خدمت‌گزاران صنعت آب و برق، گفت: باید طوری به مردم خدمت کنیم که در برابر شهدا مدیون نباشیم.


وی با قدردانی از مدیران و کارکنان صنعت برق سراسر کشور که در تابستان ۹۳ برای تامین آب و برق کشور تلاش کردند، گفت: با وجود مشکلات و شرایط خاص اقتصادی و کاهش درآمدهای ارزی دولت، اطمینان دارم که ما می‌توانیم با تجربه‌ای که ملت ایران در سال‌های جنگ تحمیلی به دست آورده‌اند، بر مشکلات غلبه کنیم.


وزیر نیرو اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن پیک مصرف برق و آب در تابستان ۹۴، باید با مدیریت هوشمند و دقیق، تلفات شبکه آب و برق را به کمترین میزان برسانیم و بازده را بالا ببریم.


وزیر نیرو سپس با اشاره به سخنان رییس‌جمهوری در جمع مردم اصفهان در میدان امام(ره) این شهر، گفت: براساس دستور رییس‌جمهوری، آب در زاینده‌رود باید در تمام فصول جاری باشد و هر اقدامی که لازم باشد، بایستی برای تحقق این امر انجام شود.


وزیر نیرو در پایان سخنان خود برنامه‌ریزی برای تامین آب نیروگاه‌های استان اصفهان را برای گذر از پیک تابستان نیز ضروری دانست.


در ادامه این نشست که با حضور معاونان وزیر نیرو در امور برق و انرژی و آب و آبفا، مدیران عامل شرکت‌های مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان اصفهان به بیان مسایل و تنگناهای حوزه مربوطه ازجمله فرسودگی شبکه‌های توزیع، بدهی شرکت‌های توزیع، شفاف‌سازی آیین‌نامه‌های تکمیلی تعرفه‌های برق، فرسودگی شبکه فاضلاب روستایی، مشکلات نگه‌داشت نیروی انسانی موجود، تامین نقدینگی و آب نیروگاه‌ها پرداختند که از سوی وزیر نیرو و معاونان وی پاسخ مناسب ارایه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز