خبرگزاری کار ایران

آمریکا شرکت کشتیرانی تایوان را به دلیل نقض تحریمهای ضد ایرانی متهم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۴۲

وزارت خزانه‌داری آمریکا با ارسال نامه‌ای به نوبو سو، رئیس شرکت کشتیرانی «تودی میکز تومارو» تایوان مدعی شد که نفتکش «بی وال» این شرکت در سپتامبر ٢٠١٣ با نقض تحریمهای آمریکا علیه ایران، یک محموله نفتی را از این کشور تحویل گرفته است.

آمریکا یک شرکت کشتیرانی تایوان را به نقض تحریمهای ضد ایرانی و حمل محموله نفتی این کشور متهم کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تریدویند نیوز، ‌ وزارت خزانه‌داری آمریکا با ارسال نامه‌ای به نوبو سو، رئیس شرکت کشتیرانی «تودی میکز تومارو» تایوان مدعی شد که نفتکش «بی وال» این شرکت در سپتامبر ٢٠١٣ با نقض تحریمهای آمریکا علیه ایران، یک محموله نفتی را از این کشور تحویل گرفته است.

در این نامه آمده است: نفتکش بی وال نزدیک به ٢, ٠٩ میلیون بشکه نفت خام را از نفتکش «نینیتال» شرکت ملی نفتکش ایران تحویل گرفته است. نفتکش نینیتال در فهرست تحریمهای آمریکا قرار داشته است.
شرکت تودی میکز تومارو، سی روز برای رد این ادعا فرصت دارد و در غیراین صورت، دادگاههای آمریکایی دست کم جریمه‌ای معادل ٢٥٠ هزار دلار برای آن تعیین می‌کنند.

شایان ذکر است، چند شرکت زیرمجموعه تودی میکز تومارو با اعلام ورشکستگی خواستار مشمول شدن تحت فصل ١١ قانون حفاظت از ورشکستگی آمریکا شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز