خبرگزاری کار ایران

با امضای تفاهم‌نامه‌ای با وزارت علوم:

وزارت نفت از پایان‌نامه‌های دکتری مرتبط با نفت حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۵۱

«بر اساس تفاهم نامه مذکور، وزارت نفت از فرصت های مطالعاتی اساتید و دانشجویان دکترا در صنایع نفت حمایت کرده و طرح های کلان مصوب را که مرتبط با نفت است مورد حمایت قرار می دهد.»

وحید احمدی و محمدرضا مقدم، معاونان پژوهش و فناوری وزارتخانه های علوم و نفت در نشستی در محل وزارت علوم تفاهم‌نامه‌ای بین دو وزارتخانه امضا کردند.

به گزارش ایلنا، وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در این نشست امضای این تفاهم نامه را در ذیل سیاست کلان کشور که هدایت تحقیقات و پژوهش برای رفع نیازهای جامعه است ارزیابی کرده و گفت: از گذشته با ایجاد دانشکده‌های نفت و پتروشیمی در دانشگاههای کشور و همچنین مراکز پژوهشی متعدد در وزارت نفت ارتباط خوبی بین دو وزارت برقرار بود که تقویت خواهد شد.
وی افزود: براساس این تفاهم نامه، فعالیت‌های مشترک دو وزارتخانه بر اساس اعلام نیاز و طرح های ارائه شده وزارت نفت انجام خواهد شد و واگذاری کلیه امور تحقیقات و فناوری میدان های نفتی کشور به دانشگاهها و حمایت از رساله های دکترای مرتبط با نفت و به کارگیری آنها در طرح های پژوهشی کاربردی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
وی گفت: با توجه به اهمیت راهبردی طرح های تحقیقاتی ازدیاد برداشت نفت و بهینه سازی انرژی در اقتصاد کشور این طرح ها و عملیاتی کردن آنها در اولویت طرفین این تفاهم نامه است.
احمدی گفت: بر اساس تفاهم نامه مذکور، وزارت نفت از فرصت های مطالعاتی اساتید و دانشجویان دکترا در صنایع نفت حمایت کرده و طرح های کلان مصوب را که مرتبط با نفت است مورد حمایت قرار می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز