خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران:

آب در ایران ارزان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۶۹

یک بطری آب معدنی یک لیتری حدود هزار تا ۱۵۰۰ تومان است که آن را مصرف و به درستی حفظ می‌کنیم ولی زمانی که از شیر آب استفاده می‌کنیم نسبت به هدر رفت آن مسئولیتی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا نعمت‌الله ترکی، معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران در نشست خبری که به منظور بررسی مشکلات برق تهران برگزار شده بود به بحثمصرف آب اشاره کرد و اظهار داشت: قیمت آب در کشور ما پایین است و این باعثمی‌شود که مصرف به درستی صورت نگیرد.
وی ادامه داد: یک بطری آب معدنی یک لیتری حدود هزار تا ۱۵۰۰ تومان است که آن را مصرف و به درستی حفظ می‌کنیم ولی زمانی که از شیر آب استفاده می‌کنیم نسبت به هدر رفت آن مسئولیتی نداریم.
ترکی تصریح کرد: سرانه آب مصرفی استان تهران در شبانه روز ۲۵۰ لیتر است که ۴ برابر دیگر کشورهای جهان است.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برنامه ششم در حال تدوین است باید اقداماتی نیز در بخش استفاده صحیح از انرژی صورت گیرد و در این راستا کارگروه تخصصی در استانداری اقداماتی در دستور کار دارد.
وی در ادامه مصرف آب در دستگاه‌های اداری و املاکی که سرایدار دارد را بیش از جاهای دیگر عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم این حوزه‌ها را مدیریت کنیم گام موثری در راستای مصرف صحیح آب برداشته‌ایم ضمن اینکه باید در زمینه ساخت و سازها نیز که آب زیادی مصرف می‌کنند اقدامات خاصی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز