خبرگزاری کار ایران

مشکلی در گازرسانی به منطقه زلزله زده برازجان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۵۹

نیروهای امداد در نواحی معین به سرعت در منطقه حاضر شده و میزان خسارات وارده را محاسبه کرده و پس از بررسی های صورت گرفته، شبکه گاز روستای دهقاید بلافاصله وصل شد و ایمن سازی در منطقه صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اعلام این که وقوع زلزله در این استان هیچ گونه حادثه انفجار و آتش سوزی ناشی از گاز نداشت، گفت: پس از وقوع زلزله ضمن بررسی دقیق منطقه، تاسیسات گاز به سرعت در سرویس قرار داد.

به گزارش ایلنا، غلامعباس حسینی افزود: این شرکت، همزمان با اولین ساعات پس از وقوع حادثه بلافاصله اقدام به تشکیل ستاد مدیریت بحران کرد و بعد از همفکری و تعامل نظر میان اعضاء، به بررسی اقدامات لازم در مناطق آسیب دیده پرداخت.

وی با اشاره به این که پس از وقو ع زلزله، نیروهای امداد در نواحی معین به سرعت در منطقه حاضر شده و میزان خسارات وارده را محاسبه کردند، اظهار داشت: پس از بررسی های صورت گرفته، شبکه گاز روستای دهقاید بلافاصله وصل شد و ایمن سازی در منطقه صورت گرفت.

حسینی افزود: تعمیرات لازم نیز همزمان در منطقه اجرا و در این ارتباط تمام علمک های معیوب مسدود شد.

شایان ذکر است، ساعت ١٧: ٢١ دقیقه روز پنج شنبه مورخ هفتم آذر ماه زلزله‌ای به بزرگی ٥, ٧ در مقیاس امواج دورنی زمین، برازجان در استان بوشهر را لرزاند، شدت این زمین لرزه به اندازه‌ای بود که تقریبا در تمام مناطق استان بوشهر احساس شد، این زلزله به کشته شدن ٧ نفر و مجروح شدن٢٠٩ نفر انجامید و تعداد بیشماری از خانه های مسکونی نیز تخریب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز