خبرگزاری کار ایران

پس از یکسال تعمیرات؛

شمارش معکوس برای شروع به کار مخزن شماره ۱۰ خارک

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۱۴

مخزن شماره ۱۰ خارک که به علت تعمیرات یکسال از مدار کاری خارج شده بود تا چند روز آینده و در هفدهم مهر ماه وارد مدار خواهد شد.

به گفته مدیر مهندسی و ساختمان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، مخزن شماره ۱۰ خارک که به علت تعمیرات یکسال از مدار کاری خارج شده بود تا چند روز آینده وارد مدار خواهد شد.

عبدالله احمدی مدیر مهندسی و ساختمان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به شروع کار مخزن شماره ۱۰ خارک تا چند روز آینده اظهار داشت: این مخزن که دارای ظرفیت ذخیره سازی ۲۷۲ هزار بشکه را دارد تا چند روز آینده پس از یکسال که تعمیرات آن طول کشیده بود وارد مدار ذخیره سازی بشکه های نفت می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این پروژه در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در تعمیر مخزنذخیره سازی نفت محسوب می‌شود که تاکنون ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: مبلغ این پروژه ۱۳,۷۸۱, ۶۱۹,۸۸۹ ریال است و در تاریخ هفتم تیرماه سال ۱۳۹۱ شروع به کار کرده و قرار است در ۳۹۷ روز و در تاریخ هفدهم مهرماه سال ۱۳۹۲ پایان یابد.

احمدی با اشاره به جلو بودن پروژه از برنامه‌ریزی انجام شده گفت: در برنامه انجام شده ۹۹/۵۳ درصد پیشرفت کار پیشبینی شده بود و با توجه به پیشرفت ۹۹/۶۰ درصدی پروژه در زمان مذکور و چند روز آینده آماده خواهد بود و باید شماره معکوس را برای بهره‌برداری از این مخزن را آغاز کنیم.

وی به تشریح مشخصات این مخزن پرداخت و افزود: ارتفاع آن ۱۸/۳۰ و قطر آن ۵۵ متر است و دارای ظرفیت ذخیره سازی ۲۷۲۰۰۰ بشکه است.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران در پایان به هدف تعمیر پروژه فوق پرداخت و ادامه داد: بهبود و افزایش توان ذخیره سازی سوخت همچنین جلوگیری از فرسودگی که منجر به تخریب وتحمیل هزینه‌های ساخت مجدد می‌شود و نیز افزایش طول عمرمخازن از اهداف تعمیر این مخزن بده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز