خبرگزاری کار ایران

بنابر پیش‌بینی دبیرکل اتحادیه بین‌المللی گاز:

چین سومین تولیدکننده بزرگ گاز جهان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۵

آمارها نشان می دهد که حجم تولید گاز چین سال ٢٠١٢ در مقایسه با سال پیش از آن با ۶, ٧ درصد افزایش به ١٠۶. ٧ میلیارد مترمکعب رسیده بود.

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی گاز پیش‌بینی کرد که چین در سال ٢٠٣٥ به سومین تولیدکننده بزرگ گاز در جهان تبدیل می‌شود.

به گزارش ایلنا،تورستین ایندرب دبیرکل اتحادیه بین‌المللی گاز(آی‌جی‌سی) اعلام کرد: در پی رشد تقاضای گاز چین، این کشور با افزایش شدید تولید گاز طبیعی رو به رو خواهد بود و تا سال ٢٠٣٥ پس از روسیه و آمریکا، جایگاه سومین تولیدکننده بزرگ گاز در جهان را به خود اختصاص می‌دهد.

آمارها نشان می‌دهد که حجم تولید گاز چین سال ٢٠١٢ در مقایسه با سال پیش از آن با ۶, ٧ درصد افزایش به ١٠۶. ٧ میلیارد مترمکعب رسیده بود.
چین در نظر دارد تا ٢٠١٥ میلادی، ٧٥ میلیارد دلار به ساخت ۶٥ هزار کیلومتر خطوط لوله نفتی و ۴١ کیلومتر خطوط لوله گازی اختصاص دهد.

چین، بزرگ‌ترین مصرف کننده انرژی جهان، دو خط لوله اصلی درون مرزی دارد که گاز را در سراسر این کشور ترانزیت می‌کنند و در حال ساخت فاز سوم این خط لوله است.

دولت چین خواهان تامین حدود ٣٠ درصد از مصرف گاز داخلی از طریق واردات است که این رقم از ۶ درصد در سال ٢٠٠٧ افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز