خبرگزاری کار ایران

قدردانی سردار رحیمی از آمران به معروف/ امر به معروف و نهی از منکر همواره در دستور کار پلیس است

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۶۸۵

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با قدردانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: امر به معروف و نهی از منکر همواره در دستور کار پلیس است.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در حاشیه مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان با اشاره به اینکه امام حسین شهید امر به معروف و نهی از منکر هستند و انجام این مهم، تلکیف و واجبی شرعی است که نباید به دست فراموشی سپرده  شود، بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای شرعی و همگانی است که اگر درست و دقیق انجام شود جامعه از لوث ناهنجاری ها پاک خواهد شد.

وی با قدردانی از اقدام شایسته و مناسب ستوان دوم " حامد بامداد " در مواجهه با زنی که از حجاب مناسبی برخوردار نبود، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... جامعه است و هرگز اجازه نخواهد داد کسی خدشه ای به این مهم وارد کند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه رعایت شئونات اسلامی تضمین کننده سلامت جامعه است، عنوان داشت: فرهنگ مبتذل و نخ نمای غرب از جمله تبلیغ برهنگی و... با شکست مواجه شده است و نتایج شوم بسیاری را برای آنان در پی داشته و هدف آنان برای ترویج فرهنگی منحط خود به قهقرا کشیدن جامعه ما می باشد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و این مهم را برای خود تکلیف و وظیفه ای دینی و قانونی می دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز