خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا تاکید کرد؛

مقابله ۲۴ساعته یگان ویژه با جرایم آشکار و خشن در تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۱۸

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا بر مقابله ۲۴ساعته نیروهای یگان ویژه پلیس با جرایم آشکار و خشن در ایام تعطیلات نوروزی در قالب اجرای «عملیات ظفر» تاکید کرد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، رزمایش سراسری طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۲ با عنوان «عملیات ظفر» با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل یگان‌های ویژه انتظامی کشور در مقر ستاد فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد. 

سردار "حسن کرمی"، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در این رزمایش گفت: عملیات ظفر نقش جدیدی را برای یگان‌های ویژه در طول تعطیلات نوروزی رقم می‌زند. ما به دنبال جلب رضایت خداوند متعال و جلب رضایت مردم هستیم که ان‌شاءالله بهترین هدیه برای ما این دو دستاورد در خاتمه ماموریت خواهد بود. 

وی افزود: گشت‌های عملیات ظفر یگان ویژه در طول تعطیلات نوروزی و به صورت ۲۴ساعته در سراسر کشور، متناسب با جغرافیای جرم و برای مقابله با جرایم آشکار که مردم را نگران می‌کند، حضور دارند. 

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ادامه داد: گشت‌های محسوس و نامحسوس در طول تعطیلات نوروزی فعال هستند و به تمام کسانی که امنیت و آرامش مردم را به هم می‌زنند، اخطار می‌دهیم که با برخورد قاطعانه ماموران یگان ویژه پلیس مواجه خواهند بود. 

کرمی در ادامه گفت: مقابله با جرایم خشن و مجرمانی که تحت تعقیب هستند و یا در این ایام معمولا عرض اندام می‌کنند جزو برنامه ما در عملیات ظفر است. مرحله اول این عملیات تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت و در صورت صلاحدید فرمانده کل انتظامی در سایر ایام نیز متناسب با نیاز جامعه عملیات‌هایی در این حوزه انجام خواهد شد. 

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا تاکید کرد: فرماندهان ما و نیروهای عمل‌کننده در طول اجرای عملیات ظفر با نظارت و دقت کافی نیازهای این نوع عملیات‌ها را احصا خواهند کرد و در خصوص آموزش‌های لازم این نوع عملیات‌ها جمع‌بندی خواهیم داشت. 

کرمی در این رزمایش خطاب به نیروهای یگان‌های ویژه فراجا گفت: شما رزمندگان در یگان‌های ویژه نقش اصلی را در پیروزی در ابرفتنه اخیر داشتید. شما باید به خود افتخار کنید که در چنین دوره‌ای در این مجموعه خدمت کردید و آرامش و امنیت را در مقابل فتنه بزرگ به کشور بازگرداندید. 

وی افزود: شما عزیزان در عملیات‌های مردم‌یاری پیشتاز هستید و هر جا مردم به کمک نیاز دارند، دریغ نمی‌کنید. ما هرگز عملیات مردم یاری شما در سیل، زلزله، برف و حوادث غیرمترقبه که به وجود می‌آید را فراموش نمی‌کنیم و همچنین خدمات شما در اربعین هرگز فراموش نخواهد شد. 

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با بیان این که در حوزه امنیت داخلی غیر از کنترل ناآرامی‌ها نقش‌های جدیدی را بر عهده خواهیم گرفت، گفت: در آینده ملموس‌تر و بیشتر از این نوع مأموریت‌ها را در برنامه‌های خود بر اساس تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در ایجاد امنیت در جای جای کشور خواهیم داشت. 

کرمی ادامه داد: در پشتیبانی از واحدهای مرزی عملیات رزمی را در دستور کار داریم که اگر نیاز شد از واحدهای مرزی پشتیبانی کنیم. برای نقش‌های جدید نیازمند تجهیزات و آموزش‌های جدید هستیم و از ابزار فنی و پیشرفته باید برخوردار باشیم که تهیه آن‌ها در دستور کار قرار دارد. 

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا تصریح کرد: بدون پشتوانه مردم در ماموریت‌ها هرگز نمی‌توانیم موفقیت‌های ایده‌آلی داشته باشیم و در عملیات‌های قبلی نیز با پشتیبانی مردمی موفقیت‌های درخشانی را به دست آوردیم. 

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم تلاش و زحمات شما همکاران عزیز در سراسر کشور مورد رضایت پروردگار متعال قرار گرفته باشد و بتوانیم مانند سایر ماموریت‌ها و عملیات‌های افتخارآفرین از این ماموریت نیز سربلند خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز