خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راه فراجا به ایلنا خبر داد:

محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا پایان تخلیه بار ترافیکی یک طرفه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۳۳۱

جانشین رئیس پلیس راه فراجا گفت: به دلیل وجود ترافیک در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال، از ساعت ۸ صبح مسیر تهران به سمت شمال، جهت تخلیه بار ترافیکی یک طرفه شده است و این محدودیت تا زمان تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین رئیس پلیس راه فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی همزمان با آغاز تعطیلات عید نوروز توضیح داد: امروز ما شاهد حجم سنگین ترافیک در محورهای خروجی استان تهران اعم از محورهای فیروزکوه و هراز، آزادراه تهران-شمال، چالوس، آزادراه قزوین-رشت و آزادراه کرج هستیم. 

سرهنگ محبی افزود: مسیر تهران-ساوه و تهران-قم نیز دارای بار ترافیکی قابل توجهی است. در محورهای مواصلاتی استان‌های زیارتی و سیاحتی مانند استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، شیراز و استان مرکزی نیز شاهد ترافیک سنگینی هستیم. 

او تصریح کرد: به دلیل وجود این ترافیک در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال، از ساعت ۸ صبح امروز ۲۹ اسفند ماه، مسیر برای تردد کلیه وسایل نقلیه از جنوب به شمال یعنی از تهران به سمت شمال، جهت تخلیه بار ترافیکی یک طرفه شده است و این محدودیت تا زمان تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت. 

جانشین رئیس پلیس راه فراجا با پیش بینی اینکه امروز ۲۹ اسفندماه در اوج سفرهای نوروزی قرار داریم، گفت: فردا صبح نیز به نظر می‌رسد چنین ترافیک سنگینی را در راه‌های مواصلاتی مشاهده خواهیم کرد. توصیه ما این است که رانندگان حتما با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس با پلیس راه همراهی کنند. 

سرهنگ محبی تاکید کرد: رانندگان در این شرایط سعی کنند مرتکب تخلفات رانندگی نشوند تا انشاالله در این ایام شاهد کمترین حوادث جاده‌ای باشیم. 

جانشین رئیس پلیس راه فراجا بیان کرد: در محورهای کوهستانی به صورت خفیف شاهد بارش برف و باران هستیم. در محور چالوس و هراز تا ساعاتی پیش شاهد بارش برف بودیم و سطح محورها لغزنده است. توصیه می‌کنیم مسافرانی که قصد سفر در محورهای کوهستانی دارند، حتما تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، خوراک کافی و پوشاک گرم همراه داشته باشند. 

سرهنگ محبی یادآوری کرد: در این روزها در اکثر محورها ترافیک وجود دارد و در برخی موارد ترافیک سنگین است و رانندگان باید با صبر بیشتری رانندگی کنند، به فاصله طولی نسبت به وسایل نقلیه جلویی توجه کنند و رانندگی امنی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز