خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر تهران:

نقش مردم در تصمیمات شهری حائز اهمیت است/ باید حقوق شهروندان را محترم بشماریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۳۷

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: نقش مردم در تصمیمات شهری بسیار حائز اهمیت است. ما باید تلاش کنیم نقش مردم را بیش از پیش در شهری که در آن سکونت دارند پر رنگ کرده و حقوق آنها را محترم بشماریم.

«هدایت نیک‌نژاد» نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برنامه‌ها و اهداف خود برای حضور در شورای شهر اظهار داشت: هدف اصلی ما برای حضور در شورای شهر خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های خدمت به مردم بحث اشتغال‌زایی به خصوص برای جوانان است. بیکاری جوانان یکی از مشکلات اصلی است که باید برای حل آن کمک کرد، طی دهه‌های اخیر مشکل بیکاری از جمله مسائلی بوده که در پی آن مشکلات دیگری پدید آمده است از این رو توجه شورای شهر به مساله اشتغال جوانان باید در اولویت قرار بگیرد.

نیک‌نژاد بیان کرد: موضوع مهم دیگر در برنامه‌ها ما قرار دارد بحث رسیدگی به تورم است که در حال حاضر یکی از مشکلات جامعه است. تورم در این مدت هر روز افزایش داشته و معیشت مردم را به شدت با مشکل مواجه کرده هست، شورای شهر می‌تواند در این خصوص ورود کرده تا به نوعی از بار تورم بکاهد.

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: نقش مردم در تصمیمات شهری بسیار حائز اهمیت است. ما باید تلاش کنیم نقش مردم را بیش از پیش در شهری که در آن سکونت دارند پر رنگ کرده و حقوق آنها را محترم بشماریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز