خبرگزاری کار ایران

خضری در جمع خبرنگاران:

دولت دهم برای مستمری دانش‌آموزان شین‌آبادی اقدامی نکرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۴۱

در لایحه تقدیمی دولت ردیفی به این عنوان گنجانده شده که طی آن برای ۲۹ دانش‌آموز حادثه‌دیده مستمری در نظر گرفته شده است، که این مستمری شامل دو دانش‌آموز فوتی نیز می‌شود.

نماینده پیرانشهر تاکید کرد: در لایحه تقدیمی دولت ردیفی به این عنوان گنجانده شده که طی آن برای ۲۹ دانش‌آموز حادثه‌دیده مستمری در نظر گرفته شده است، که این مستمری شامل دو دانش‌آموز فوت شده نیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ رسول خضری در جمع خبرنگاران و درحاشیه جلسه علنی امروز مجلس گفت: دولت دهم در زمینه مستمری مادام‌العمر برای دانش‌آموزان شین‌آبادی اقدامی نکرد و در دولت یازدهم نیز در لایحه ۹۳ موضوعی در این باره مطرح نشد اما ما از همان ابتدا در تلاش بودیم برای دانش‌آموزان حادثه‌دیده مستمری مادام‌العمر به تصویب برسانیم.

نماینده مردم پیرانشهر افزود: از مصوبه هیات دولت در مورد دانش‌آموزان شین‌آبادی بسیار خشنودم و اینکه در لایحه تقدیمی دولت ردیفی به این عنوان گنجانده شده که طی آن برای ۲۹ دانش‌آموز حادثه‌دیده مستمری در نظر گرفته شده است، که این مستمری شامل دو دانش‌آموز فوت شده نیز می‌شود.

خضری اضافه کرد: اکنون ۲۶ دانش‌آموز دچار سوختگی حاد و یک نفر دچار سوختگی قطعی شده که برای تمام آنها به دنبال تصویب مستمری دائم هستیم.

وی با بیان اینکه امسال ۸ میلیارد تومان برای دانش‌آموزان شین‌آبادی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ‌ ما می‌خواهیم بودجه دائمی طی ردیفی دائمی برای دانش‌آموزان حادثه‌دیده داشته باشیم که به صورت مادام‌العمر به آنها مستمری پرداخت شود، پیشنهاد ما در این زمینه در کمیسیون‌های بهداشت و اجتماعی به تصویب رسیده که طی آن بودجه مربوط به این دانش‌آموزان به ۱۲ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند و امیدواریم این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق نیز رأی آورده و در صحن علنی نیز به تصویب برسد و به لطف خدا مستمری دائم برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز