خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات پیشنهاد داد:

گنجاندن ۲ واحد درسی مدیریت بحران در همه مقاطع تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۳۳

۱۴ کارگروه تخصصی مدیریت بحران از سوی وزارت کشور ایجاد شده است که موظفند به‌منظور کاهش خطرات و آسیب‌پذیری مردم در زمان حوادثو بحران برنامه‌ریزی لازم را برای ایجاد آمادگی و کاهش خطرپذیری جامعه انجام دهد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر پیشنهاد گنجاندن ۲ واحد درسی مدیریت بحران و کمک‌های اولیه در همه مقاطع تحصیلی دانشگاهی و در مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش را به وزرای آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، ۱۴ کارگروه تخصصی مدیریت بحران از سوی وزارت کشور ایجاد شده است که موظفند به‌منظور کاهش خطرات و آسیب‌پذیری مردم در زمان حوادثو بحران برنامه‌ریزی لازم را برای ایجاد آمادگی و کاهش خطرپذیری جامعه انجام دهد.

پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همسو با مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور و مفاد ۱-۵ از شرح وظایف کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی کشور پیشنهاد کرده است تا ۲ واحد درسی مدیریت بحران و کمک‌های اولیه در همه مقاطع تحصیلی دانشگاهی و همچنین مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش گنجانده شود.

وی در نامه‌های جداگانه به علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش و محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آنها خواست تا با توجه به امکان بروز حوادثمختلف در کشور و همچنین حفظ آمادگی و نهادینه کردن فرهنگ خود امدادی و مدیریت بحران، نسبت به عملیاتی‌کردن مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز