خبرگزاری کار ایران

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در گفتگو با ایلنا:

نخبگان خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر وزارت علوم هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۱۰

با توجه به اینکه وزارت علوم اکنون در وضعیت نامناسبی قرار دارد، امیدواریم این بار مجلس رای اعتماد به گزینه پیشنهادی دولت بدهد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: نخبگان جامعه علمی کشور از به تعویق افتادن حضور وزیر در وزارت علوم ناراحت هستند، زیرا این مساله به طور حتم به ضرر کشور تمام خواهد شد.

سعید سهراب پور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تاکید بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر وزارت علوم گفت: مجلس از نظر قانونی حق دارد که به گزینه های پیشنهادی دولت رای اعتماد ندهد اما با ادامه این مساله قطعا به وزارت علوم ظلم خواهد شد.

وی ادامه داد: باعثتاسف است که یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور چند ماه بدون وزیر مانده است، لذا باید هر چه سریعتر تفاهمی میان مجلس و دولت حاصل شود زیرا این زمان بیش از اندازه به طول انجامیده است.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در مورد گزینه جدید پیشنهادی دولت برای وزارت علوم اظهار کرد: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی از لحاظ علمی جایگاه بالایی دارد و از نظر اجرایی نیز بسیار با تجربه است همچنین ایشان از خانواده ای روحانی و متدین آمده اند و گزینه بسیار مناسبی برای وزارت علوم هستند.

سهراب پور تصریح کرد: البته در مورد آقای دانش نیز از زمانی که برای وزارت علوم معرفی شده اند، انتقاداتی شنیده می شود که هیچ کدام منصفانه نیست و با توجه به اینکه وزارت علوم اکنون در وضعیت نامناسبی قرار دارد، امیدواریم این بار مجلس به گزینه پیشنهادی دولت رای اعتماد بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز