خبرگزاری کار ایران

معاون مالی توسعه پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا:

روند استخدام‌ها در دوره وزارت حاجی بابایی غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۲۲

ردیف‌های استخدام از قبل پیش خور شده است / آقای حاجی بابایی و دوستانشان معتقد هستند که از ردیف های استخدامی استفاده نکرده اند، بلکه تبدیل وضعیت کرده اند و بنا بر برداشت ایشان تبدیل وضعیت جزء استخدام محسوب نمی شود / به کارگیری افرادی در آموزش و پرورش به عنوان پیمانی، نوعی استخدام تلقی می شود.

معاون مالی توسعه پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: جریان استخدام‌هایی که در دوره وزارت آقای حاجی بابایی صورت گرفته، خلاف قانون اعلام شده است.

محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره واکنش حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد مبنی بر پیشخور نشدن ردیف‌های استخدامی آموزش و پرورش در دوره وزارت خود، اظهار داشت: البته آقای حاجی بابایی و دوستانشان معتقد هستند، که از ردیف های استخدامی استفاده نکرده‌اند بلکه تبدیل وضعیت کرده‌اند و بنا بر برداشت ایشان تبدیل وضعیت جزء استخدام محسوب نمی‌شود.

معاون مالی توسعه پشتیبانی آموزش وپرورش ادامه داد: این تفاوت برداشت در خصوص استفاده از ردیف‌های استخدامی در حالی است که همکاران ما در معاونت راهبردی معتقد هستند؛ به کارگیری افرادی در آموزش و پرورش به عنوان پیمانی، نوعی استخدام تلقی می شود.

وی با بیان این که اختلاف برداشت در تعبیری است که آقای حاجی بابایی از استخدام دارد، گفت: جریان استخدام‌هایی که در دوره وزارت آقای حاجی بابایی صورت گرفته خلاف قانون اعلام شده است و بنابراین چون ردیف‌های استخدامی در آموزش و پرورش در دولت گذشته استفاده شده، در نتیجه دیگر ردیف استخدامی به ما اختصاص داده نمی‌شود.

بطحایی تاکید کرد: ما اختیار قانونی نداریم آزمون استخدام معلمان پیش دبستانی را برگزار کنیم، چون ردیف‌های استخدام از قبل پیش خور شده است.

معاون مالی توسعه پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان این که ما عقیده داریم باید ساختارهای نیروی انسانی را اصلاح کنیم، افزود: به رغم اینکه همکاران ما در مرکز سنجش آمادگی کامل را برای برگزاری آزمون اعلام کرده‌اند اما آقای وزیر به دلیل اینکه ردیف های استخدامی را نداریم اجازه ندادند، که آزمون برگزارشود لذا اگر موفق شدیم که آن ردیف‌های استخدامی را بگیریم، آزمون استخدام رابرگزار می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز