خبرگزاری کار ایران

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش درگفت و گو باایلنا:

«منشور حقوق دانش آموزی» هنوز به شورای عالی آموزش و پرورش نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۵۲

قرار بود دوستانی که می‌خواهند منشور حقوق دانش آموزی را تدوین کنند منشور دوره اصلاحات را ببینند و اگر لازم باشد‌‌ همان را مبنا قرار بدهند و متناسب با شرایط زمان از‌آن استفاده کنند.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: اگر لازم باشد، منشور حقوق دانش آموزی که دوران اصلاحات آماده شده بود برای تدوین پیش نویس منشور حقوق دانش آموزی در دولت یازدهم مبنا قرار می‌گیرد.

«مهدی نوید ادهم «در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد تدوین منشور حقوق دانش آموزی در دولت یازدهم گفت: چندی قبل اعلام شد که یکی از معاونتهای آموزش و پرورش بر روی منشور حقوق دانش آموزی کار می‌کند اما اخیرا اطلاع جدیدی به ما نداده‌اند که بشود بر روی آن قضاوت کرد یا بحثی داشت.

نوید ادهم در پاسخ به این سوال که «با توجه به اینکه منشور حقوق دانش آموزی نیز در دوران اصلاحات تدوین شده بود این منشور جدید چه تفاوتی با آن خواهد داشت»، گفت: قرار بود دوستانی که می‌خواهند این منشور را تدوین کنند، منشور حقوق دانش آموزی در دوره اصلاحات را ببینند و اگر لازم باشد‌‌ همان را مبنا قرار بدهند و متناسب با شرایط زمان از‌ آن استفاده کنند.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد: منشور جدید تا کنون به دست من نرسیده است که بتوانم قضاوتی داشته باشم.

گفتنی است، وزیر آموزش و پرورش اواخر دی ماه سال گذشته بااعلام تدوین پیش نویس «منشور حقوق دانش آموز» گفته بود در راستای تدوین «منشور حقوق شهروندی» که رییس جمهور بر آن تاکید کرده‌اند، اکنون پیش نویس «منشور حقوق دانش آموز» در شورای عالی آموزش و پرورش در دست تدوین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز