خبرگزاری کار ایران

انتصاب یک مدیرکل و ۲ مشاور در وزارت آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۱۲

طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش، «فریدون مصطفوی» به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، «محمدحسین کفراشی» به سمت مشاور وزیر در امور ایثارگران و «جعفر کوچکی‌نژاد» به عنوان مشاور وزیر در امور توسعه، تجهیز و ساماندهی هنرستان‌ها منصوب شدند.

ایلنا: طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش، یک مدیرکل آموزش و پرورش استان‌ و دو مشاور منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش، «فریدون مصطفوی» به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، «محمدحسین کفراشی» به سمت مشاور وزیر در امور ایثارگران و «جعفر کوچکی‌نژاد» به عنوان مشاور وزیر در امور توسعه، تجهیز و ساماندهی هنرستان‌ها منصوب شدند.

در حکم «فریدون مصطفوی» آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های رئیس جمهور و مشارکت و همکاری با معاونان، مشاوران، مدیران کل و کار‌شناسان ستادی در راه تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، فریدون مصطفوی متولد ۱۳۳۹ و دارای فوق لیسانس مدیریت دولتی است، وی سابقه معاون پرورشی و ۱۲سال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی را در کارنامه خود دارد.

در حکم «محمدحسین کفراشی» آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، با حفظ سمت(مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران)، به عنوان مشاور وزیر در امور ایثارگران منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: با امید به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های رئیس جمهور و مشارکت و همکاری با معاونان، مشاوران و مدیران کل استان‌ها در راه تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موفق و مؤید باشید.

در حکم «جعفر کوچکی‌نژاد» آمده است: توفیق جنابعالی را در انجام مسئولیت‌ها در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسئلت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز