خبرگزاری کار ایران

تعطیلی تمام پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۱۰

تمام مدارس راهنمایی(دوره متوسطه اول) و دبیرستان(دوره متوسطه دوم) مناطق یک تا ۵ تهران و تمام دبیرستان‌های(دوره متوسطه دوم) منطقه یک و بخش مرکزی منطقه ۸ تهران(سیاهرود) هم تعطیل است.

ایلنا: بارش برف و لغزندگی معابر، نوبت صبح اکثر مدارس ابتدایی استان تهران را امروز تعطیل کرد.

به گزارش ایلنا، بارش برف و لغزندگی معابر، نوبت صبح اکثر مدارس ابتدایی استان تهران را امروز تعطیل کرد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، به دلیل بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی معابر، تمام پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهر تهران امروز تعطیل است.

وی ادامه داد: تمام مدارس راهنمایی(دوره متوسطه اول) و دبیرستان(دوره متوسطه دوم) مناطق یک تا ۵ تهران و تمام دبیرستان‌های(دوره متوسطه دوم) منطقه یک و بخش مرکزی منطقه ۸ تهران(سیاهرود) هم تعطیل است.

پیش‌دبستانی‌ها و نوبت صبح دبستان‌های دماوند، رودهن، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان ۱ و ۲، رباط کریم، پاکدشت، شهرستان ری، شهریار، شهرقدس و ملارد امروز تعطیل است.

روابط عمومی‌های آموزش و پرورش تهران و شهرستان‌های استان تهران اعلام کردند در صورت ادامه بارندگی، در مورد نوبت عصر و فردای مدارس از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز