خبرگزاری کار ایران

فرجی دانا در مجلس:

برای انتصاب‌ها از وزارت اطلاعات استعلام کردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۳۷

حساسیت برخی‌ها قابل قبول است، اما این حساسیت اکنون به معنای مخالفت نیست، بلکه به معنای حاشیه سازی برای وزارت علوم می‌باشد.

ایلنا: وزیر علوم تحقیقات و فن‌آوری در خوص انتصاب‌های خود در وزارتخانه متبوعش تاکید کرد: در نامه‌ای خطاب به وزیراطلاعات تمام انتصابات خود را مطرح کردم و گفتم اگر شبهه‌ای به کسی وارد است بگویید تا بر کنارش کنم.

به گزارش خبرنگارایلنا، " رضا فرجی‌دانا " در جلسه علنی امروز - یکشنبه - بهارستان در پاسخ به سوال ملی محمود نبویان نماینده مردم تهران به نمایندگی از ۲۳ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: باز هم می‌گویم عدم کسب رای اعتماد نشانه عدم صلاحیت تلقی نمی‌شود.

وی افزود: حساسیت برخی‌ها قابل قبول است، اما این حساسیت اکنون به معنای مخالفت نیست، بلکه به معنای حاشیه سازی برای وزارت علوم می‌باشد.
وی ادامه داد: اگر اصل ۳۷ قانون اساسی بر برائت استوار است، و اگر عزیزان حکم مراجع ذیصلاح را بیاورند و یا حکمی که نزد یک قاضی صادر شده باشد من می‌پذیرم و انتصابات تغییر می‌دهم.

وزیر علوم تحقیقات و فن‌آوری با بیان اینکه از آقای علوی وزیر اطلاعات استعلام گرفته شده است، اظهارکرد: در نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات تمام انتصابات خود را مطرح کردم و گفتم اگر شبهه‌ای به کسی وارد است بگویید تا بر کنارش کنم.

وی اظهار کرد: این سوال یک هفته پس از آغاز به کار من در وزارت در کمسیون‌ آموزش مطرح شد و در خصوص دو معاون و دو مدیر میانی وزارت ابهاماتی وجود داشت.

وی افزود: دلیل اختلاف با یکی از معاونان این است که ایشان از مجلس رای اعتماد نگرفته است، اما رئیس‌مجلس در این جلسه پس از عدم رای اعتماد به آقای نیلی‌منفرد گفت، برای این فرد در مسئولیتهای دیگر آرزوی توفیق داریم.

فرجی دانا با بیان این که نیلی منفرد معاون آموزشی وزارت علوم هستند، ادامه داد: شائبه‌ای از این لحاظ که ایشان می توانند در تشکلهای حرفه ای تاثیر بگذارند وجود ندارد.

وی افزود: وزارت اطلاعات مرجع قانونی برای اعلام به این که آیا افرادی که در وزارت منتسب شده‌اند در فتنه حضور داشته‌اند یا خیر می‌باشد.

فرجی دانا ادامه داد: تا آن زمان که وابستگی آنها به فتنه مشخص نشود، حجت شرعی و قانونی دارم که اصلح را به کار بگیرم.

وزیر علم تحقیقات و فن آوری خطاب به نمایندگان گفت: هر گونه سلب آرامش از وزرات علوم به بنده منتسب است و هیچ گاه نمی‌گذارم از وزرات سلب آرامش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز