خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

امکان مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در مدیریت مدرسه فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۰۸

امیدواریم مجمع خیرین مدرسه‌ساز بتواند حضور تک تک خیرین در حماسه اقتصادی در آموزش و پرورش را سازماندهی کند و بتواند برای فرزندان کشور قدم‌های مثبتی بردارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در صورتی که خیرین تمایل داشته باشند در مدیریت مدرسه‌ای که می‌سازند، نقش داشته باشند، آموزش و پرورش می‌تواند زمینه را برای این کار فراهم کند.

به گزارش ایلنا، مرضیه گُرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده به احداثمدارس توسط خیرین اشاره کرد و اظهار داشت: اگر خیرین مایل باشند که در مدیریت مدرسه‌ای که خود می‌سازند، نقش داشته باشند فضای خوبی به‌ وجود خواهد آمد و آموزش و پرورش نیز می‌تواند زمینه را برای این کار فراهم کند.

وی ادامه داد: امیدواریم مجمع خیرین مدرسه‌ساز بتواند حضور تک تک خیرین در حماسه اقتصادی در آموزش و پرورش را سازماندهی کند و بتواند برای فرزندان کشور قدم‌های مثبتی بردارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت استانداردسازی کلاس‌های درس، افزود: اگر مدارس استاندارد باشند ولی کلاس‌های درس استاندارد نباشند، چندان مفید نخواهد بود و امیدوارم در این زمینه گام‌های موثری توسط خیرین مدرسه‌ساز برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز