خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی فانی؛

مشاور امور قرآنی، توسعه فرهنگ اقامه نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۱۳

طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی به عنوان مشاور امور قرآنی، توسعه فرهنگ اقامه نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

ایلنا: علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی را به عنوان مشاور امور قرآنی، توسعه فرهنگ اقامه نماز و عترت منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جناب عالی در حوزه تربیت دینی، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور امور قرآنی، توسعه فرهنگ اقامه نماز و عترت منصوب می شوید.

امید است با توجه به رویکردهای فرهنگی مذهبی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطرح می باشد، با همکاری و هماهنگی معاونت پرورشی و فرهنگی نسبت به توسعه فرهنگ دینی در نظام تعلیم و تربیت کشور همت نموده و مسیر دستیابی به اهداف و چشم انداز و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید را هموار نمائید.

توفیقات جناب عالی در نشر فرهنگ انسان ساز اسلام در نظام تعلیم و تربیت کشور را با بهره گیری از ظرفیت های درونی و بیرونی وزارت آموزش و پرورش از درگاه احدیت خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز