خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

درخواست ۷۰ میلیاردی برای جبران مشکلات مدارس شبانه روزی و استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۳۰

برای تامین سیستم گرمایشی مدارس تعدادی بخاری تشعشی خریداری شده که به دلیل وارداتی و ارزبری و اعلام آمادگی شرکت صنایع آموزشی مقرر شد تولید انبوه بخاری‌ها به آن شرکت واگذارشود که صرفه جویی ارزی و تولید، فرصت شغلی را در پی خواهد داشت.

ایلنا: وزیرآموزش وپرورش شورای عالی آموزش و پرورش را با ۱۱۶ سال قدمت، قدیمی‌ترین شورای دستگاه دولتی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی در هشتصد و هشتاد وهشتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش که در سالن جلسات وزارت آموزش وپرورش برگزار شد، با اشاره به حضور معاونان و نمایندگان دستگاه‌های مختلف در این شورا آن را فرصت مغتنمی در جهت ایجاد تعامل بیشتر با دستگاه‌های مختلف قلمداد کرد و افزود: خروجی آموزش وپرورش، ورودی سایردستگاه‌هاست.

وی با تاکید بر ضرورت تنظیم برنامه سالانه شورا افزود: ابلاغ برنامه سالانه، سبب ایجاد هماهنگی و پویایی جلسات شورا خواهد شد تا بتوانیم به تدریج مسائل آموزش وپرورش را حل و فصل کنیم.

دکتر فانی ضمن تشکر از همراهی دولت اعتدال، تدبیر و امید در تخصیص اعتبارات مورد نیاز آموزش وپرورش افزود: زود‌تر از سالهای گذشته، بسته‌ای را آماده کرده‌ایم که می‌تواند به عنوان یک الگو برای سایر دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی از درخواست ۷۰ میلیارد تومان طی نامه‌ای برای جبران مشکلات مدارس شبانه روزی و استان‌ها خبر داد و اضافه کرد: برای تامین سیستم گرمایشی مدارس تعدادی بخاری تشعشی خریداری شده که به دلیل وارداتی و ارزبری و اعلام آمادگی شرکت صنایع آموزشی مقرر شد تولید انبوه بخاری‌ها به آن شرکت واگذارشود که صرفه جویی ارزی و تولید، فرصت شغلی را در پی خواهد داشت.

فانی با اشاره به ضرورت ارتقای امنیت و پیشگیری از حوادثناخواسته افزود: برای مدیران مدارس دوره‌های آموزشی پیشگیری از سوانح برگزار شده است، تا خدای ناکرده شاهد حوادثنامطلوب نباشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اجرایی کردن سند تحول افزود: لازمه اجرای سند تحول تدوین نقشه راه آن است که برای حصول آن کارگروه‌هایی تشکیل شده است.

فانی انتزاع مرکز برنامه‌ریزی آموزشی نیروی انسانی و آمار و فناروی در گذشته را مانع وحدت فرماندهی توصیف کرد و افزود: این امر توزیع درست منابع انسانی را مختل ساخت که قرارشد با وحدت فرماندهی این مراکز شاهد ارتقای وضعیت موجود و دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز