خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

توسعه مشارکت یکی از سیاست‌های جدی آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۰۹

با توجه به اینکه توسعه مشارکت‌ها مرتبط با برنامه هفته پیوند اولیا و مربیان است، باید ابعاد مختلف این توسعه مشخص شود.

ایلنا: ‌ سرپرست وزارت آموزش و پرورش توسعه مشارکت یکی از سیاست‌های اصلی و جدی آموزش و پرورش عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ علی‌اصغر فانی در مراسم نمادین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان، ساماندهی نیروی انسانی اولویت اول آموزش و پرورش دانست وگفت: چهار اولویت آموزش و پرورش در سال آینده ساماندهی نیروی انسانی، توسعه مشارکت در آموزش و پرورش، عملیاتی کردن بودجه وزارتخانه و ارتقای سطح مدیریت در آموزشگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه توسعه مشارکت‌ها مرتبط با برنامه هفته پیوند اولیا و مربیان است، باید ابعاد مختلف این توسعه مشخص شود.

فانی درادامه به انتقاد از برنامه‌های آموزش خانواده که در قالب برنامه‌های انجمن اولیا و مربیان برگزار می‌شود، پرداخت وافزود: به ‌رغم اینکه این آموزش‌ها سال‌هاست انجام می‌شود، ضمن موثر بودن دارای نقاط ضعفی نیز هست چرا که آموزش و یادگیری در نظام تعلیم و تربیت باید منجر به تغییر رفتار شود و اگر این اتفاق رخ نداد، پس یادگیری تعلق نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که آموزش و پرورش به دنبال گرفتن کمک‌های مالی و مادی باشد، نه تنها این مشارکت محقق نمی‌شود، بلکه مشارکت اولیا و مربیان نیز شکل نخواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز