خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

دبیر اجرایی خانه کارگر کرج هفته کارگر را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۵۴۷

دبیر اجرایی خانه کارگر کرج طی پیامی هفته کار و کارگر را به جامعه کار و تلاش، تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پیام تبریک فرشاد اوجانی به مناسبت هفته کار و کارگر، آمده است:

"هفته کارگر را به همه زحمت کشان جامعه کارگری کشور علی الخصوص کارگران شریف استان البرز تبریک عرض می نمایم. در سال جدید در حالی این ایام را گرامی می داریم که شاهد فشار اقتصادی فراوان بر قشر مظلوم کارگر می باشیم. واقف هستیم که این فشارها به علت تحریم ظالمانه بدخواهان بین المللی در کنار برخی سوء مدیریتها و عدم توجه به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، متاسفانه واردات بی رویه کالاهای مصرفی و نابودی تولیدات بر این فشار، افزوده است.  

نکته مهم دیگر، افزایش ناچیز دستمزد سال جاری کارگران است. این میزان، قریب به نیمی از تورم رسمی و واقعی کشور است و این اتفاق به معنایِ کوچک شدن سفره کارگرانی خواهد بود که در خط مقدم تولید کالا و خدمات قرار دارند. 

هر ساله در این ایام به مناسبت روز جهانی کارگر، مفتخریم که جامه کارگری به تن کرده ایم و برای کشورمان افتخار آفرینی می کنیم و شان خود را آنقدر بزرگ می پنداریم که بوسه بر دستان کارگر از سوی نبی مکرم (ص) که اسوه همه خوبی‌هاست را در ذهنمان تداعی کرده و بر او درود می‌فرستیم. امید آنکه مسئولین محترم، قدردانِ این مردم و کارگرانی باشند که در روزهای سخت از همه چیز و بهترینهای خود گذشتند تا انقلاب پربارتر از پیش، گردد و خطوط اصلی جنگ اقتصادی را تقویت نمایند.

نکته مهم دیگر مقوله ناپایداری مالی سازمان تامین اجتماعی و فروش شستا و دارئی های سازمان است که ماحصل عرق جبین کارگر است. هر چند وضعیت بودجه دولت محترم را درک می کنیم ولیکن انتظار داریم که بجای فروش شستا از طریق واگذاری شرکتهای دولتی به سازمان، مبادرت به پرداخت بدهی خود کرده تا از دغدغه کارگران و بیمه شوندگان که آینده خود را در ابهام می بینند، کاسته شود.

هفته کارگر فرصتی است برای اهتمام بیشتر به مقوله های گوناگونی که این قشر شریف بصورت جدی بدان می‌پردازد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز