خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست و سلامت غذای جهاد کشاورزی:

تسهیلات بانکی با نرخ 15درصد به متقاضیان هلدینگ پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۳۷۳

مدیر کل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهاد کشاورزی به منظور استفاده از ظرفیت تعاونی های روستایی و فعال کردن اتحادیه ها گفت: برای متقاضیان ایجاد هلدینگ، تسهیلات بانکی با نرخ 15% مهیا شده است.

به گزارش ایلنا، سعید سعادت با حضور در استان البرز ضمن نشستی با مسئولان محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهاد کشاورزی استان البرز  به لزوم اهمیت تولید محصول گواهی شده بر تخفیف 95 درصدی در پرداخت کارمزد صدور پروانه، تخفیف 20 درصدی حق بیمه سهم بیمه گذار، صدور و تمدید کلیه مجوزها و تخصیص اعتبارات و استمهال تسهیلات پرداختی بخش کشاورزی با اولویت محصول گواهی شده، تاکید کرد.

مدیر کل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهادکشاورزی در ادامه بر همکاری و هماهنگی به منظور استفاده از ظرفیت تعاونی های روستایی و فعال کردن اتحادیه ها و تشکیل هلدینگ ها برای تولید محصول گواهی شده و اخذ نشان حد مجاز آلاینده ها تاکید و اذعان کرد: برای متقاضیان ایجاد هلدینگ، تسهیلات بانکی با نرخ 15% مهیا شده است.

در این نشست، بشیری سرپرست گروه محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن اشاره به استاندارها و نظام ایمنی زیستی در روند صدور پروانه نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی گفت: این گروه اقدام به آموزش29 نفر مدیرکنترل کیفی محصولات کشاورزی و همچنین با همکاری مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی به آموزش 40 نفر از کارشناسان مروجین پهنه و همچنین بهره برداران بخش کشاورزی در استان نموده است.

وی اظهار داشت: در راستای پایش شاخص های پایداری، آلایندها، مدیریت پسماند و پساب‌ها در بخش کشاورزی با همکاری معاونت بهبود تولیدات دامی تا کنون سیستم تصفیه خانه پساب 6 واحد از 18 واحد دامداری مشمول به بهره برداری رسیده است. 

این مدیر استانی گفت: متقاضیان می‌توانند با استفاده از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون  با نرخ 15 درصد با اولویت ایجاد تصفیه خانه در حوزه دام وکشت محصولات گواهی شده در گلخانه ها اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز