خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت مالی شهرداری عنوان کرد؛

پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری کرج بدون معوقه

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۵۶۸

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج عنوان کرد: در چند ماه گذشته به رغم رکود درآمد و عدم رونق بازار ساخت و ساز، حقوق و مزایای پرسنل رسمی، کارکنان تامین نیرو و کارگران خدمات شهری بدون هیچ گونه معوقه و در زمان مشخص پرداخت شده است. 

به گزارش ایلنا، علی سلطانی مقدم، اظهار داشت: شهرداری کرج در ماه‌های گذشته، هیچ معوقه‌ای بابت پرداخت حقوق و مزایای قانونی پرسنل رسمی، کارکنان تامین نیرو و کارگران خدمات شهری نداشته که این امر با توجه به رکود اقتصادی جاری، بسیار قابل توجه است.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی های منسجم این دستگاه مبنی بر پرداخت به موقع حقوق و مزایا، مقرر شده است حقوق پرسنل رسمی از سی‌اُم تا دوم هر ماه، کارکنان تامین نیرو از سوم تا هشتم و کارگران زحمتکش خدمات شهری از دوازدهم تا شانزدهم هر ماه واریز شود.

سلطانی‌مقدم اضافه کرد: بی شک پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شهرداری کرج و تکریم آنها، موجب افزایش بازدهی این ارگان مردم نهاد در امر خدمات رسانی می شود و مدیریت شهری را در رسیدن به توسعه پایدار شهری یاری می کند.

این مسئول در پایان گفت: شهرداری کرج برای پرداخت حقوق کارگران و پرسنل از هیچ کوششی فروگذار نمی کند و تا به امروز در این زمینه و در مقایسه با سال های قبل عملکرد قابل قبولی داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز