خبرگزاری کار ایران

در خردادماه ۹۷ انجام شد؛

کمک ۲ میلیارد تومانی خیران البرزی در جشن‌های گلریزان کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۴۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز، گفت: خیران البرزی در ۲۱ جشن گلریزان برگزار شده از سوی کمیته امداد بیش از دو میلیارد تومان به مددجویان کمک کردند.

به گزارش ایلنا، شاپور قاسمی با بیان اینکه سنت حسنه برگزاری جشن گلریزان ریشه در تاریخ کهن ایران ‌زمین دارد، اظهار داشت: حدود سه هزار نیکوکار با حضور در جشن‌های گلریزان این نهاد که در طول خردادماه برگزار شد، ایتام و مددجویان تحت کمیته امداد را یاری کردند.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی استمداد از خیران برآورده کردن دو نیاز اصلی مسکن و جهیزیه خانوارهای دارای فرزند یتیم است، افزود: خیران البرزی در ۲۱ جشن گلریزان برگزار شده از سوی کمیته امداد بیش از دو میلیارد تومان به مددجویان کمک کردند.

قاسمی با بیان توضیحاتی پیرامون نحوه برگزاری جشن‌های گلریزان کمیته امداد که درتالارهای اصلی شهرهای البرز برگزار شد، گفت: دعوت از خیران، حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، معتمدان محلی و مسئولان ارشد شهرستان‌ها از جمله اقدامات این نهاد در برگزاری آیین گل‌ریزان در استان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۲۰ خانوار از مجموع مددجویان دارای فرزند یتیم این نهاد در موضوع مسکن و جهیزیه نیازمند کمک فوری هستند، گفت: کمک بلاعوض کمیته امداد برای تأمین مسکن و جهیزیه خانوارهای ایتام به‌تنهایی پاسخگوی رفع نیاز آنها نیست و لازم است خیران در این زمینه به این نهاد کمک کنند.

وی افزود: بر اساس راهبرد جدید کمیته امداد البرز، کمک‌های عام این نهاد در موضوعات مختلف حمایتی به همه مددجویان ارائه می‌گردد و کمک‌های خاص و ویژه خیران با تعیین اولویت و سطح‌بندی بر اساس میزان نیاز خانوارهای مددجو هزینه می‌شود.

قاسمی در پایان از مردم و خیران البرزی درخواست کرد برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و شماره‌گیری #۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز