خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر کشور در البرز مطرح کرد؛

قوانین ایثارگران، کامل ابلاغ و اجرا شود/ ارائه خدمات عزت‌مند به ایثار گران

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۳۹۷

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در البرز تاکید کرد: وظیفه داریم بدون منت قوانین ابلاغ شده خدمات به ایثارگران را به درستی اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا، غلامرضا یاوند عباسی امروز در چهارمین همایش شورای هماهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی ایثارگران و معاونان توسعه منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی استان البرز، گفت: گرامیداشت مقام شهدا به معنای تعریف و تمجید از شهدا نیست بلکه برای این است که با وجود چنین ظرفیتی، فاصله خود را با آرمان های شهدا حفظ کرده و از آرمان‌های آنان دور نباشیم.

یاوند عباسی همچنین با تاکید بر اجرای قوانین خدمات جامع ایثارگران و لزوم جلوگیری از تفاسیر متناقض از قوانین و مقررات تبیین شده، گفت: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از سال 91 تصویب و ابلاغ شده است و اکنون پذیرفته نیست که قانون را معطل فقدان آیین نامه بگذاریم لذا قوانین باید بدرستی ابلاغ و اجرا شوند.

وی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات عزتمند به این معنا است که مصوبات باید روان و درست اجرا شود و به گونه‌ای نباشد که در مسیر اجرای قوانین این قشر مورد اذیت و آزار قرار بگیرند و تصور کنند که برای خدمت منت بر آنها گذاشته می‌شود.

مشاور وزیر کشور اجرای دو ماموریت را متوجه دست اندرکاران امر ایثارگران دانست و گفت: وظیفه اصلی ما، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات عزت‌مند به ایثارگران، است.

یاوند عباسی گفت: ایثارگران عموما افراد بزرگی هستند که به‌ دنبال مطالبه‌گری نیستند بلکه نظام اسلامی باید به سراغ آنان برود و به آنها خدمت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز