خبرگزاری کار ایران

صبح امروز برگزار شد؛

دوره تخصصی اطفای حریق برای آتش‌نشانان البرزی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۸۰۰

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز از برگزاری آموزش نحوه آبرسانی در عملیات اطفاء حریق به آتش‌نشانان در استانداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، عسگری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز در حاشیه برگزاری کارگاه  آموزش نحوه آب رسانی درعملیات اطفاء حریق به آتش نشانان در استانداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه برگزاری کلاس های آموزش تخصصی آتش نشانان استان البرز با هدف افزایش دانش علمی و عملی به منظور ارتقاء سطح آگاهی کارکنان در ایمنی و آتش‌نشانی، کلاس آموزش نحوه آبرسانی در عملیات اطفاء حریق امروز در محل استانداری برگزار شد.

وی افزود: در این دوره شرکت کنندگان با مهارت‌های ایمنی و اطفاء حریق، انواع حریق و نحوه مواجهه با آن و همچنین  فراگیران در این دوره با تجهیزات آبرسانی در عملیات اطفاءحریق آشنا شدند.

عسگری تصریح کرد: در این راستا باتوجه به نیازسنجی بعمل آمده و بر اساس اولویت نیاز آتش نشانی های استان البرز دوره های تخصصی به موازات آموزش کارکنان شهرداریها در حال برگزاری می باشد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری البرز اظهار داشت: باتوجه به اینکه شغل آتش نشانی و امداد از مشاغل سخت و زیان آوربوده و آتش نشانان از اقشار زحمتکش می باشند که عدم توجه کافی به این حوزه می تواند خسارتهای جبران ناپذیری را بوجود آورد ، در این جلسه بر تقویت حوزه آتش نشانی و ضرورت تجهیز آتش نشانی‌ها و همچنین  نسبت به تأمین نیروی انسانی متخصص تأکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز