خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری البرز خبرداد:

اجرای طرح محدودیت تردد کامیون و وسایل نقلیه سنگین در شهرستان کرج

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۱۹

معاون عمرانی استاندار البرز از اجرای طرح ممنوعیت تردد کامیون‌ها از ساعت 6 صبح تا 21 شب در کل شهرستان کرج به استثنای کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، خسرو ارتقائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در هشتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار داشت: زمان اجرای طرح زوج و فرد کرج از یکم بهمن ماه به صورت ارشادی آغاز و تا روز ۲۹ اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: ساعت اجرای طرح همه روزه از ۱۷:۳۰ لغایت ۲۱:۳۰ خواهد بود.

ارتقائی تصریح کرد: اعمال محدودیت زوج و فرد از اول بهمن ماه تا پایان سال جاری در هسته مرکزی شهر کرج و شهر فردیس، بر اساس تصمیم اخذ شده در بیستمین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان و شورای ترافیک استان خواهد بود.

معاون استاندار افزود: این طرح در راستای کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک در استان اجرایی می‌شود.

ارتقائی‌تصریح کرد: ممنوعیت تردد کامیون‌ها در داخل شهر کرج بر اساس تصمیم اخذ شده در بیستمین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان، از ساعت 6 صبح تا 21 شب در کل شهرستان کرج به استثنای کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز